Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksua ystävälle lapsenhoidosta?

Ellent
21.08.2020 |

Mikä olisi sopiva maksu aikuiselle ystävälle joka tulee meille hoitamaan kahta lasta illan ajaksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa hänelle hyvää syötävää hoidon ajaksi. Viinipullo ja 50€ hoidosta.

Itse näin tehnyt.

Vierailija
2/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin aikanaan saman, mikä oli MLL:n lastenhoitopalvelun hinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi ovat normaaleja, paljon.

Jos lapsesi ovat erityislapsia, todella paljon.

Vierailija
4/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa niin hyvin, että palkka motivoi tulemaan uudestaankin.

Vierailija
5/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa kunnolla jos arvosat apua ja ehkä haluat saada sitä jatkossakin.

Olen ollut yhden kerran hoitamassa ystävän kahta lasta. Matkustin omalla autolla 100 km suuntaansa, hoitokeikka oli lauantaina klo 14-23. En saanut mitään, en edes matkakuluja! Tyhmänä oletin että edes muutaman kympin korvaus olisi itsestäänselvää. Kaapissa oli ainekset keittoon joka minun piti tehdä ja iltapalaksi syötiin jotain leivänkänttyjä. Rahasta tällä ystävällä ja puolisollaan ei ole pulaa, kumpikin päässyt keskijohtoon töihin ja sillä oikein kehuskelevat. En enää koskaan mene hoitamaan lapsiaan.

Vierailija
6/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yhden kerran hoitamassa ystävän kahta lasta. Matkustin omalla autolla 100 km suuntaansa, hoitokeikka oli lauantaina klo 14-23. En saanut mitään, en edes matkakuluja! Tyhmänä oletin että edes muutaman kympin korvaus olisi itsestäänselvää. Kaapissa oli ainekset keittoon joka minun piti tehdä ja iltapalaksi syötiin jotain leivänkänttyjä. Rahasta tällä ystävällä ja puolisollaan ei ole pulaa, kumpikin päässyt keskijohtoon töihin ja sillä oikein kehuskelevat. En enää koskaan mene hoitamaan lapsiaan.

Mä niin en kestä sunlaisia ihmisiä. Mikset kysynyt että ettekö edes matkakuluja aio korvata?

Vierailija
7/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää olettaa, miksi et aikuisena ihmisenä voinut sopia etukäteen hinnasta?

Vierailija
8/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroa jos lapset normaaleja eikä heitä tarvitse nukuttaa. Enemmän, jos lapsilla erityistarpeita tai heidät täytyy nukuttaa.

Vierailija
9/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lasten iästä, terveydestä, luonteesta, hoitotuntien määrästä ja ajankohdasta... On vähän eri tuijottaa pari tuntia koululaisten kanssa leffaa poppareita syöden kun hoitaa vaippaikäisiä kaksosia vaikka 16-23.

Vierailija
10/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva elinkeinonharjoittaja voi tehdä mitään alle 30€/tunti. Et kai kuitenkaan pimeänä ajatellut maksaa?

Vierailija
11/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä n ystävä niin en maksaisi mitään, vaan tarjoaisin vaikka illallisen. Itse en ystävältä haluaisi rahaa vastaanottaa.

Vierailija
12/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävä on sinkku, niin maksu luonnossa olisi tarpeellisin.

Vierailija
13/13 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi rahaa jos hoitaisin ystävän lapsia (mikäli se ei olisi usein toistuvaa). Olettaisin kyllä saavani jotakin muuta apua vastineeksi (ikkunanpesuapua, muuttoapua, vaikka lentokentältä haku tai vienti joskus kun matkailu on taas mahdollista tms.)