Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te otatte ne pettäjämiehet takaisin ja katselette lopun elämän

Vierailija
02.09.2013 |

Näin miehet vain saa sukupolvesta toiseen luvan pettää. Kun heittää taivasalle ja hoidokkinsa huomaan, niin karu totuus paljastuu. Uskon että moni pano ei edes halua oikeasti miestä, ja se että äijä ilmestyis oven taakse ruinaamaan, olisi kauhistus. Monilla näillä toisilla naisilla on lapsia ja mies. Siinä saa sit pettäjämies miettiä tekosiansa. Itselläni oli tälläinen pettäjämies pari vuotta, ja sain hänet kiinni ihan yksinkertaisesti etsimällä ympäri kaupunkia, hänen lipsauttamiensa "vihjeiden" perusteella. No ei ollut äijällä enään mitään asiaa mun luokse. Soitin hänelle samantien ja tämä vastas hoitonsa luota. Huusin kurkku suorana, ja tämä änkytti jotain. Naisensa oli kuullut kaiken ja heittänyt tämän ulos kohta puhelun jälkeen. Mies tuli kitajamaan, että mun täytyy ottaa hänet takaisin kun tämä uus nainen ei ota asumaan, koska hänellä lapset vuoroviikoin. Voi jeesus mikä luuseri... 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:06"]

Mun mielestä olisi ollut itsekästä ja typerää heittää koko yhteinen elämä viemäriin yhden erehdyksen takia. Lastenkin takia oli parempi yrittää uudestaan.

[/quote]

Ja ukkosko ei ollut itsekäs ja typerä, kun toista pani??? Oppivatpa lapsetkin, että myös miehen pitää kantaa tekojensa seuraus.

Vierailija
2/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se mies sanoo näille naisille niin kauniita asioita, lupaa ettei koskaan enää petä, se oli vahinko, kännissä ja kerran. Naiset uskoo tän, mies peittää jälkensä paremmin, jatkaa pettämistään ja näitä naisia katsotaan säälivällä ilmeellä, mutta nää naiset olettaa, että hei, toi onkin vaan kade.

Voi luojan kiitos tajusin jättäytyä jo tuosta kärrynpyörästä muutama vuosi takaperin ja löysin miehen, isollä M:llä, ei pettäisi minua ikinä.

Sääliksi käy niitä naisia, jotka nuo valheet uskoo todeksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 18:06"]

Mun mielestä olisi ollut itsekästä ja typerää heittää koko yhteinen elämä viemäriin yhden erehdyksen takia. Lastenkin takia oli parempi yrittää uudestaan.

[/quote]

Ja ukkosko ei ollut itsekäs ja typerä, kun toista pani??? Oppivatpa lapsetkin, että myös miehen pitää kantaa tekojensa seuraus.

[/quote]

Ja siksikö mun olisi pitänyt olla yhtä itsekäs ja typerä? Mieluummin opetan lapsille, että vaikka tekisi virheitä niin voi pyytää ja antaa anteeksi, ja että virheistä voi oppia.

Vierailija
4/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. olen itse entinen naivi joka halusi uskoa, että mieskin tuntee samoin, ja ei halua toisia. Yritin uskotella ainakin ton 2 vuotta, että syy on jokin muu. Mies oli ylitöissä, mut ei puhunut tästä asiasta mitään. Jatkuvaa ylityötä ja rahastakaan ei puhunut... hmm..  Juoppoviikonloppuja ja hain jostain asuntoalueelta 6.lta aamulla... en puhunut mitään. Luuli varmaan ihan aasiksi!    Ap. avautui täs.

Vierailija
5/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi oppia pettämisestä, moni ei. Mun mies oppi. Tunnusti itse. Jätin hänet ja otin uuden miehen, mutta en rakastanutkaan häntä samalla lailla ollenkaan. Aloitettiin miehen kanssa uudestaan ja nyt on mennyt hyvin jo monta vuotta. Yhteiset lapset ja kaikki. Anteeksianto kannattaa joskus ja sydämen avoimena pitäminen, katkeruudesta ja kerrasta pihalle periaatteesta luopuminen:)

Vierailija
6/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mies käveli n.kilometrin pois sieltä missä huorasi. Luuli kait et olisin niin tyhmä, etten etsisi pidemmältä. Kiersin joka vit..un talon parin kilometrin säteeltä. Sitten kun löytää asunnon, niin on nykypäivänä varsin helppoa saada tietoon asuja tai auton omistaja. (täs kysees rivitalo). Kehotan ihan oikeesti naisilta edes pientä vaivaa asian paljastamiseksi, että ei vaan yritetä uskoa omia toiveita loputtomasti.

Vierailija
7/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mies käveli n.kilometrin pois sieltä missä huorasi. Luuli kait et olisin niin tyhmä, etten etsisi pidemmältä. Kiersin joka vit..un talon parin kilometrin säteeltä. Sitten kun löytää asunnon, niin on nykypäivänä varsin helppoa saada tietoon asuja tai auton omistaja. (täs kysees rivitalo). Kehotan ihan oikeesti naisilta edes pientä vaivaa asian paljastamiseksi, että ei vaan yritetä uskoa omia toiveita loputtomasti.

Vierailija
8/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos mä vastaan tähän, etten halua tietää pettääkö vaiko ei mua. Kerran on pettänyt, tunnusti itse, annoin anteeksi ja olen hyväksynyt sen että suurin osa ukkomiehistä sortuu polulta firman pippaloissa tms. Jotkut käy bordellissakin ulkomaanmatkoilla, sitä mun olisi vaikea suvaita, ihan jo tautivaaran vuoksi. Selviän itse vähemmällä kun en turhaan vaivaa mieltäni näillä asioilla, mies pettää jos on pettääkseen ja mä en voi sille asialle yhtään mitään. Kuinka monta ukkomiestä te tunnette, jotka EIVÄT ole koskaan olleet uskottomia? Ja onko tämä oletettu uskollisuus 100% faktaa? ;)

terv. Realisti, joka tietää että jokainen mies sortuu polulta kun tulee vastaan oikeanlainen nainen

Vierailija
9/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 21:29"]

Entäpä jos mä vastaan tähän, etten halua tietää pettääkö vaiko ei mua. Kerran on pettänyt, tunnusti itse, annoin anteeksi ja olen hyväksynyt sen että suurin osa ukkomiehistä sortuu polulta firman pippaloissa tms. Jotkut käy bordellissakin ulkomaanmatkoilla, sitä mun olisi vaikea suvaita, ihan jo tautivaaran vuoksi. Selviän itse vähemmällä kun en turhaan vaivaa mieltäni näillä asioilla, mies pettää jos on pettääkseen ja mä en voi sille asialle yhtään mitään. Kuinka monta ukkomiestä te tunnette, jotka EIVÄT ole koskaan olleet uskottomia? Ja onko tämä oletettu uskollisuus 100% faktaa? ;)

terv. Realisti, joka tietää että jokainen mies sortuu polulta kun tulee vastaan oikeanlainen nainen

[/quote]

Miksi me naiset tyydytään tähän? Miksi? Siksi äijäät pettää, kun naiset antaa anteeksi. Ei miehet anna. Aivan kuin olisivat tärkeempiä. Miehet paiskaa huorana ulos.

Vierailija
10/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
11/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nyt taitaa olla aika monella naisella turhaan se sädekehä pään päällä. Kenen kanssa nämä miehet sitten pettävät?? Aika moni näistä "huorista" taitaa itse olla myös parisuhteessa. Aivan turha väittää etteivät naiset muka petä! Naiset ovat vaan paljon varovaisempia ja huolellisempa jälkien peittämisessä.

Vierailija
12/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetken aikaa toinen nainen. Kun mies erosi, antoi ymmärtää että on mun ihan kokonaan. Myöhemmin tunnusti jatkaneensa panohommia eksänsä kanssa vaikka ne oli jo eronneet. Sattui ihan saatanasti mutta mies on täydellinen kaikin muin tavoin, annoin anteeksi koska tunnusti itse ja oli ihan paskana. Rakastan sitä miestä.

Mutta en ikinä unohda sitä enkä koskaan varmaan luota 100%. Parempaa ei silti oo olemassa.

Vierailija
13/22 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan, joka on ollut yhdessä jotain 15-17 vuotta ja heillä yksi lapsi. Vihitty vaimo heitti miehen ulos aikoja sitten ja otti eron. Yrittelevät yhteiselämää, mutta mies pettää tuota naista jatkuvasti useiden naisten kanssa, tietäneekö nainen mitään miehen touhuista, kenties aavistaa kuitenkin. Tämä pariskunta 35-40 vuoden välillä. Tunnen pintapuolisesti molemmat ja nähnyt miehen touhuja ja jopa yhden "tuttavansa" tiedän nimeltäkin en vaan välitä käräyttää miestä. Tämä Tampereen keskustassa. Miksi ottaa takaisin tuollainen mies sitä jaksan ihmetellä, lapsikin jo teini.

Vierailija
14/22 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 23:10"]

Olin hetken aikaa toinen nainen. Kun mies erosi, antoi ymmärtää että on mun ihan kokonaan. Myöhemmin tunnusti jatkaneensa panohommia eksänsä kanssa vaikka ne oli jo eronneet. Sattui ihan saatanasti mutta mies on täydellinen kaikin muin tavoin, annoin anteeksi koska tunnusti itse ja oli ihan paskana. Rakastan sitä miestä.

Mutta en ikinä unohda sitä enkä koskaan varmaan luota 100%. Parempaa ei silti oo olemassa.

[/quote]

Tässä se pilkka osui ja osuu omaan nilkkaan. Takuulla olet jonain päivänä se ex, jonka kanssa ukko vielä panee pari jäähyväispanoa ennen uutta suhdetta.

Vierailija
15/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny keuhkoo, hyvä ihminen. Rauhotu.

Vierailija
16/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7000 €/kk ja rinnakkaisvisa. Oliko sinulla muita kysymyksiä?

Vierailija
17/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni nainen on läheisriippuvainen ja niin huonolla itsetunnolla varustettu, se lienee se syy että jaksavat tuommosia katsoa jotka fiksummat heittää ulos!

Vierailija
18/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:14"]

Niin moni nainen on läheisriippuvainen ja niin huonolla itsetunnolla varustettu, se lienee se syy että jaksavat tuommosia katsoa jotka fiksummat heittää ulos!

[/quote]

Niin ja ehkä jotain rakkauttakin on.. mutta samaa ihmettelen. joskus oli suhde tällaiseen mieheen, vaimonsa otti takaisin aina vain. Vaikka hänestä pidin, en olis ikinä omaks halunnut. Näkihän sen millainen käsitys elämästä hänellä on. Se että omaisuuden vuoksi kestää ala-arvoista kohtelua on erittäin surullinen kohtalo. Pikkuhiljaa koko itsetunto romuttuu niin ettei sitä huomaa.  

Vierailija
19/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 17:08"]

7000 €/kk ja rinnakkaisvisa. Oliko sinulla muita kysymyksiä?

[/quote]

Ootko Elina Kiikko?

Vierailija
20/22 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla näin, seurustelin varatun ukon kans, ei nekään naimisis ollu kyl. No se ukko oli välil mun luona ja välil sen avoeukon luona. Aina oli tervetullut sinne ja kaiken huipuks se eukko olis halunnu mut ystäväkseen koska oli yksinäinen ja ei ystäviä !!