Autoilijoille suunnitellaan tiemaksua
Autojen pitäisi halveta isosti ja verotuksen pysyä samana, mutta siitä huolimatta yksityisautoilu kuulemma vähenisi tuntuvasti? Ilmeisesti tuo 6 senttiä/km olisi voimassa vain alussa ja se nousisi sen jälkeen voimakkaasti. Ei sinänsä yllättävää. Nää meidän kommunistipäättäjäthän ovat ajamassa yksityisautoilua alas jatkuvasti. Vanhempien sukupolvien annetaan autoilla, mutta nuoremmille siitä ollaan jo tehty niin kallista, että niistä iso osa tuskin tulee hommaamaan edes ajokorttia.
Kommentit (4)
Ketkä ap sinusta on tuon uuden systeemin häviäjät?
Hmm. Tarvitsen työssäni autoa, että voin ajella ympäri kuntaa hoitamassa sairaita vanhuksia. Kilometrikorvauksia lasketaan. Ja kohta joutuisin maksamaan itse näistä työajoistani?! Töihin kävelisin kilometrin matkan, mutta kun työnantaja velvoittaa minun tekevän työni omalla autolla. Ja Suomessa sairaiden kotihoitoon panostetaan aina vaan enemmän. Kohta pitää olla kiitollinen, että minulla on työt ja saan maksaa siitä, että niitä teen. Hoh hoijaa.
Itse hommaan heti jonkun gps-paikannusta haittaavan jammerin -olkoot miten laitonta hyvänsä.
Ja ajetut kilometrithän on helppo muuttaa kun tuntee oikeat ihmiset. :D
Täysin kusipäistä puuhastelua kun sama saataisiin polttonesteiden verotuksella hoidettua. Mutta se olisi liian helppoa vissiin.