Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WHO: Eurooppa kykenee taistelemaan koronaa vastaan ilman liikkumisrajoituksia: "emme ole enää helmikuun tilanteessa"

Vierailija
20.08.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/who-eurooppa-kykenee-taistelemaan-k…

"Voimme selvitä koronaviruksesta samalla, kun talous ja oppilaitokset voidaan pitää käynnissä, Kluge kertoo."

"Emme ole enää helmikuun tilanteessa, ja voimme hoitaa koronatilannetta eri tavalla nyt kuin silloin, kun covid-19-tauti ensimmäisen kerran ilmaantui, Kluge sanoo."

"Kluge huomauttaa, että koulujen suljettuna pitämisellä on ollut negatiivisia vaikutuksia nuoriin."

Niin. Lapset ja nuoret reippaasti kouluun siitä ja ihmiset töihin! On kouluhaluttomuutta ja työhaluttomuutta, kun yritetään koronan varjolla lintsata koulusta ja töistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma!

Vierailija
2/7 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs koronahysteerikot, joiden mielestä laajat yhteiskunnalliset rajoitukset ovat ainoa vaihtoehto ja etäkoulullakin oli vain positiivisia vaikutuksia, tähän sanovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyl hienoo että yhteiskuntaa ei enää suljettais :)

T. Kohta 5 kk lomautettuna.

Vierailija
4/7 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä salaa nautin siitä, kun ei tarvinnut mennä töihin. 20 vuotta putkeen töissä (lomia lukuunottamatta), niin kolmen kuukauden tauko teki terää sen jälkeen. Kaikki vaivat paranivat lomautuksen aikana ja henkinen hyvinvointi oli huippuluokkaa.

Vierailija
5/7 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei pitkä lomautus haitannut, nautin ylimääräisistä vapaapäivistä. Työni on myös sellaista, ettei tarvinnut pelätä sitä, että työpaikka menee alta. Ymmärrän kuitenkin sen, ettei kaikki ole näin onnellisessa asemassa, kuin itse olen. Monille korona aika oli stressaavaa ja taloudellisesti ahdistavaa.

Vierailija
6/7 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä menisin töihin mutta tarttee olla muksun kanssa kotona kun nenä vuotaa vähän väliä. Niitä potkuja odotellessa, ei työnantajakaan ikuisesti veny.

Vierailija
7/7 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työhalu on ollut aina nolla, siitä huolimatta olen aina elättänyt itse itseni työllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi