Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin kuukautisesi alkoivat synnytyksen jälkeen?

Vierailija
02.09.2013 |

Milloin kuukautisesi alkoivat ja minkä verran imetit tuolloin?

Jos paikalla on palstagynekologia, niin milloin voisin odottaa kuukautisia jos minulla on tieto, että endometrium on paksu (yli 13mm)? Lähiviikkoina vai määrittämättömän ajan päästä. En tietääkseni ole raskaana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kuukautiset vauvan ollessa noin 9 kuukauden ikäinen. Imetin edelleen, myös yöllä (tosin vain kerran, muistaakseni). Määrää on vaikea sanoa, useita kertoja päivässä.

Tää kuukautisten alkaminen on tosi yksilöllinen juttu, yhdellä tutulla kuukautiset on pysyneet poissa niin kauan kuin hän on imettänyt yöllä.

Vierailija
2/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:09"]

Mulla alkoi kuukautiset vauvan ollessa noin 9 kuukauden ikäinen. Imetin edelleen, myös yöllä (tosin vain kerran, muistaakseni). Määrää on vaikea sanoa, useita kertoja päivässä.

Tää kuukautisten alkaminen on tosi yksilöllinen juttu, yhdellä tutulla kuukautiset on pysyneet poissa niin kauan kuin hän on imettänyt yöllä.

[/quote]

Muita? Onko kellään pysyneet kuukautiset pois mielestään tosi niukalla imetyksellä?

Imetän itse 5/vrk, viimeisen kerran klo 17 ja sitten n.06 (onko tämä sitten jonkun yö).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeen kuukautiset alkoivat 4kk synnytyksen jälkeen vaikka täysimetin... kuopus on nyt 4kk joten odotan että alkavat milloin tahansa =/ toivon että pysyisivät vielä poissa....

Vierailija
4/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta 9 viikkoa ja kuopuksesta (enkka) hieman vajaa 5 kk. Loput siltä väliltä. Aina olen imettänyt ihan täyspainoisesti kaikkia neljää.

Vierailija
5/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen aika tarkalleen 6 kk kun imetys väheni radikaalisti. Kuopuksesta kuukautiset alkoi 7.5kk synnytyksen jälkeen ja heti kellontarkan säännöllisinä. Kuopusta imetin/imetän edelleen öisinkiminusta kertaa. On nyt 10kk.

Vierailija
6/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ öisinkin monta kertaa

Vierailija
7/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen itse lakkasi syömästä rintaa n. 5kk iässä ja samoihin aikoihin alkoi kuukautiset. Toista imetän edelleen monta kertaa/vrk, silti kuukautiset alkoi kun lapsi oli n. 9kk. 

Vierailija
8/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus oli 1v 8kk. Imetys (olin imettänyt enää öisin) oli loppunut kuukausi aiemmin.

Vierailija
9/9 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi täysimetyksellä ja imetys lopetettiin 11kk iässä. Menkat alkoivat 4vko synnytyksestä :(