Kierukka PELOTTAA, sanokaa ettei asennus satu? Eihän?
Kapseli ollut, mutta menkat epäsäännöllisesti. Kierukka veisi menkat, mutta nyt pelottaa asennus. Yhdyntäkin sattuu pirusti, kun menee liian syvälle. Samoin tamponin laitto...
Kommentit (75)
Joillain verta vuotavat haavat paranevat vasta puolen vuoden kuluttua asennuksesta.
Ei sattunu mulla. Kesti muutaman sekunnin.
Mulle laitettu kahdesti. Ei tunnu missään! Olen synnyttänyt, en tiedä vaikuttaako se. Onneksi luin huonoja kokemuksia vasta myöhemmin niin en osannut jännittää laittoa. Jälkeenpäin juilii päivän pari mutta asennus ei oo juttu eikä mikään.
Vierailija kirjoitti:
Joillain verta vuotavat haavat paranevat vasta puolen vuoden kuluttua asennuksesta.
No höpö höpö.
Vaikka kyllä se asennus sattuu. Syö särkylääkettä jo hyvissä ajoin, niin ehtii vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee ne haavat ja mihin kohtaan? En ole koskaan kuullut että siitä tulisi haavoja..
-Tyhmä ap-
Ei minullakaan sattunut kierukan asennus yhtään. Minulla kuitenkin kuparikierukka eikä yleisempi hormonikierukka.
Lääkäri ei edes muistanut milloin olisi viimeksi asentanut kuparikierukan ja hämmästeli sen pientä kokoa (vaikka synnyttäneiden versio), että en tiedä onko hormonikierukka helposti kipeämpi jos se ilmeisesti on suurempi?
Muut joilla ei ole tehnyt kipeää, oliko kyseessä hormoni- vai kuparikierukka?
Sori mutta sattui aivan s a a a a a ta nasti. Se itse toimenpide kestää kyllä ihan hetken, mutta ne jälkikivut ovat järkyttävät. Kuvittele elämäsi pahimmat menkkakivut, ne on vielä siitä 10 kertaa pahemmat. Olen oikeasti varma vaikka en koskaan ole synnyttänyt, että ne supistukset mitä siitä jälkikäteen tulivat olivat samaa kipuluokkaa kuin synnytyksessä. Ja kierukka pahentaa menkkakipuja myös, mutta se tasaantuu vähän ajan mittaan. Ensimmäinen vuosi oli kauhea tuon kannalta. :(
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan sattunut kierukan asennus yhtään. Minulla kuitenkin kuparikierukka eikä yleisempi hormonikierukka.
Lääkäri ei edes muistanut milloin olisi viimeksi asentanut kuparikierukan ja hämmästeli sen pientä kokoa (vaikka synnyttäneiden versio), että en tiedä onko hormonikierukka helposti kipeämpi jos se ilmeisesti on suurempi?
Muut joilla ei ole tehnyt kipeää, oliko kyseessä hormoni- vai kuparikierukka?
Sen kuparikierukan nähtyään lääkäri sanoi myös alkavansa suosittelemaan sitä useammin synnyttämättömille pienen kokonsa vuoksi.
Burana naamariin ennen laittoa, niin avot. Homma ohi ennen ku ehdit huomatakaan.
Mikä kumeissa on niin paljon pahempi, että teet tämän itsellesi?
Sattui ihan mielettömästi, ei ikinä enää ilman nukutusta. Mieskin valittaa että langat tuntuu joissain asennoissa peniksessä no se on huolista pienin.
Mulle on kolme kertaa laitettu. Kaksi kertaa meni ihan suit sait, ei mitään, pientä jälkikivistystä, ei paha. Yksi kerroista oli sellainen, että lääkäri oli niin epävarma, että sai mut epävarmaksi ja sitä kautta jännittämään, eli tiukkanahan paikat oli. Ei onnistunut, kävin seuraavana päivänä osaavalla lääkärillä ja taas meni suit sait. Mulle on joskus tarjottu rauhoittavaa lääkettä (en ottanut), kysy tätä.
Kierukan asentaminen ei pahasti sattunut mutta kohdunsuun avaaminen sattui. Seuraavana päivänä ei enää tuntunut, särkylääke auttaa tarvittaessa. Kierukan poisto sattui pirusti ja tiedän seuraavalle kerralle ottaa särkylääkkeen etukäteen.
Mulla ei sattunut, mut ei pysyny sisällä, aina tulossa ulos. Otatin sit pois.
Miksi otatte niitä jos sattuu niin hirveästi??
Ap
Kyllä se sattuu. Mutta kestää vain pikku hetken, kun on osaava lääkäri. Jälkikäteen kohtu kramppasi, kivut oli pahempia kuin menkkakivut, mutta ei mitään verrattuna synnytyskipuihin. Ota kunnon tujaus Buranaa ennen kun menet vastaanotolle. Ilman menkkoja on ihanaa, että kyllä se asennus on sen arvoista. :)
Olen synnyttänyt kahdesti alakautta. Kuparikierukan asentaminen ei sattunut ihan oikeasti yhtään!! Papakoekin on ollut kivuliaampi. En tiedä sattuiko minulle taitava laittaja. Pintapuudutetta suihki ennen laittoa. Voi olla että synnyttämättömälle voi olla kivuliaampi homma. Näin olen kuullut. Pari päivää laiton jälkeen juili ja nyt menkkojen aikaan vuodan kuin seula.
Minua asentaminen ei sattunut pahasti. Supistukselta tuntui ja sitä se kaiketi olikin. Jostain kumman syystä kuitenkin pyörryin toimenpiteen jälkeen. Kun pääsin kotiin, jatkui supistukset kuin synnytyksessä. Sitä kesti sen päivän. Se oli kamalaa.
Vuotoa tuli puoli vuotta joka päivä ja sen jälkeen puoli vuotta tiputteli jatkuvasti. Sitten loppui menkat ja kivut.
Olen todella pienikokoinen ja mietinkin, että se saattaa vaikuttaa. Seksissä kierukka tuntuu minulla tietyissä asennoissa.
Uutta en ota, mutta tämä olkoon nyt kun ei se poistokaan varmaan herkkua ole.
Osalla sattuu ja osalla ei. Mulla ei sattunut.
Kyllä se sattuu. Muissa maissa toimenpide tehdään nukutuksessa. Suomessa burana riittää.