Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provoilu

Vierailija
01.09.2013 |

Aloittelen useamman kerran viikossa keskusteluja keksityistä tilanteista ja henkilöistä. Vastailen myös omiin aloituksiini eri mielipitein sekä toisten ketjuihin keksin outoja vastauksia. NImikyselyihin laitan aina ihan älyttömiä nimiehdotuksia. Kuinkakohan moni muu täällä on vain hassuttelemassa?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä provoilen monesti ihan livenäkin. Sit ne kattoo silleen oudosti ja tulee vaikeita hiljaisuuksia.

Vierailija
2/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen neuvo: Käyttäisit senkin ajan paremmin, vaikkapa lastesi kasvatukseen ja heidän kanssa opettavaiseen leikkimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin provoilen, mutta harvemmin vastaan omiin ketjuihini muiden nimissä. Aitoja vastauksia on hauskempi lukea.

Vierailija
4/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:35"]

Ystävällinen neuvo: Käyttäisit senkin ajan paremmin, vaikkapa lastesi kasvatukseen ja heidän kanssa opettavaiseen leikkimiseen.

[/quote]

Kertoo kyllä paljon tän kommentin maailmankuvasta: kaikillahan on vähintään kaksi lasta. Eikä oikeasti ajatusmaailmaasi mahdu mitään muuta kuin lapset? Entä jos ap:n lapset on vaikka 20-vuotiaita ja asuvat omissa asunnoissaan? Pitäiskö soittaa illalla kymmeneltä että "äitillä tekis mieli provoilla netissä mutta se on tyhmää, tuutko leikkii mun kanssa kehittäviä leikkejä?"

Ne lapsetkin nukkuu joskus. Esim. mä tykkään höpötellä netissä iltaisin sen ajan kun moni muu katsoo vaikka uutisia, jotka taas itse katson työmatkalla puhelimesta.

Vierailija
5/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:44"]

Mäkin provoilen, mutta harvemmin vastaan omiin ketjuihini muiden nimissä. Aitoja vastauksia on hauskempi lukea.

[/quote]

En mäkään tietenkään vastaile muiden nimissä, se ei olisi reilua Ap

Vierailija
6/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n provo haisee metrin päähän, siksi en koskaan avaa niitä ketjuja. Tämänkin vain siksi, että kerron tämän asian.

Vierailija
7/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ämpärit ja lapito esiin, päivän hiekkalaatikkoleikit alkaa.

Vierailija
8/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:21"]

[/quote]

Tää oli hyvä! Se mitä ap tekee ei ole provoilua, vaan satuilua. Lapsellista.

Vierailija
9/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:19"]

Ap:n provo haisee metrin päähän, siksi en koskaan avaa niitä ketjuja. Tämänkin vain siksi, että kerron tämän asian.

[/quote]

Siis mitä? Etkö usko että joku provoilee? Ympyrä on siis sulkeutunut: ensin huudetaan kaikkeen että tää on provo ja kun joku myöntää provoilevansa sanotaan että haisee provolle.

Vierailija
10/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Totta ja pätee varmasti ainakin noin 50%:iin tämän palstan käyttäjistä.

Vierailija
11/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:21"]

[/quote]

Tää oli hyvä! Se mitä ap tekee ei ole provoilua, vaan satuilua. Lapsellista.

[/quote]

En mä jaksa aina olla aikuinen. Saan olla sitä ihan tarpeeksi töissä. Ap

Vierailija
12/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:16"]

[/quote]

Kertoo kyllä paljon tän kommentin maailmankuvasta: kaikillahan on vähintään kaksi lasta. Eikä oikeasti ajatusmaailmaasi mahdu mitään muuta kuin lapset? Entä jos ap:n lapset on vaikka 20-vuotiaita ja asuvat omissa asunnoissaan? Pitäiskö soittaa illalla kymmeneltä että "äitillä tekis mieli provoilla netissä mutta se on tyhmää, tuutko leikkii mun kanssa kehittäviä leikkejä?"

Ne lapsetkin nukkuu joskus. Esim. mä tykkään höpötellä netissä iltaisin sen ajan kun moni muu katsoo vaikka uutisia, jotka taas itse katson työmatkalla puhelimesta.

[/quote]

Siis kamalaa pötkötekstiselitystä sille miksi halutaan tai miksi pitäisi provoilla! Ei ole todellista!  :DDD

Vierailija
13/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee hassutellaan kaikki yhdessä! Hohhoijaa...

Vierailija
14/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:34"]

Mä provoilen monesti ihan livenäkin. Sit ne kattoo silleen oudosti ja tulee vaikeita hiljaisuuksia.

[/quote]

Livenä provoilu on kyllä ihan parasta :) Olen esim. haukkukeskustellut koiran kanssa, mennyt autokauppaan leikkimään että mulle ollaan ostamassa autoa ja olen ihan piloillehemmoteltu ääliö "tää on ihan kiva mut tää väri  pitäis olla joku pinkki", leikkinyt ranskalaista puhuen siansaksaa baarissa (tää oli kyllä aika nuorena) ja kysynyt puolitutulta yhden tosi tyhmän kysymyksen jonka "ansiosta" tuo tuttu yllättyy joka kerta kun sanon jotain järkevää ja sillä menee pasmat ihan sekaisin :)

Vierailija
15/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:41"]

[/quote]

[/quote]

Siis kamalaa pötkötekstiselitystä sille miksi halutaan tai miksi pitäisi provoilla! Ei ole todellista!  :DDD

[/quote]

Onko sulla jotain lukemisvaikeuksia? Tuossahan oli varsin vähän tekstiä ja lyhyitä lauseita...

Vierailija
16/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:55"]

Jee hassutellaan kaikki yhdessä! Hohhoijaa...

[/quote]

Joo, en mäkään jaksa aina olla aikuinen. Hassuttele säkin vähän, jooko?!

No, ei kai. Hohhoijaa tosiaankin. Kukin kykyjensä mukaan...

Vierailija
17/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

hassu provo

Vierailija
18/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:34"]

[/quote]

Livenä provoilu on kyllä ihan parasta :) Olen esim. haukkukeskustellut koiran kanssa, mennyt autokauppaan leikkimään että mulle ollaan ostamassa autoa ja olen ihan piloillehemmoteltu ääliö "tää on ihan kiva mut tää väri  pitäis olla joku pinkki", leikkinyt ranskalaista puhuen siansaksaa baarissa (tää oli kyllä aika nuorena) ja kysynyt puolitutulta yhden tosi tyhmän kysymyksen jonka "ansiosta" tuo tuttu yllättyy joka kerta kun sanon jotain järkevää ja sillä menee pasmat ihan sekaisin :)

[/quote]

Tartsanilla. Jane puhelimessa.

Vierailija
19/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 08:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyi sua tuhma trolli!

Vierailija
20/40 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen niin samaa mieltä! Itse kolmen lapsen äitinä (neljättä yritetään kohta, mies jo riisuu housujaan) käytän nettiä lähinnä Vilman seuraamiseen ja raskausoireiden vertailuun. Lopun kotitöiltä ja lasten leikittämiseltä ylijääneen ajan käytän (ok, seksi/lastenteko myös) kasvatusoppaiden lukemiseen niistä löytyy hyviä vinkkejä lapsiperheen elämään ja lapsien hoitoon muutenkin, josta pidän. Mielestäni aikuisille ei oikein sovi provoilu netissä ja se pitäisikin kieltää ihan kokonaan en vaan tiedä miten koska aikuisila on aikuisten vastuut, esim. just ne lapset ja perhe. Lapset ehkä oskus kokeilevat rajojaan pelleilemällä netissä mutta aikuisille se ei sovi se on liian naivistista meille aikuisille. Onkohan joku henkinen häiriö tuolla aplla en sitten tiedä mutta voisi kyllä lopettaa ihmisten kiusaamisen oikeastaan siis tosi surullista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä