Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selittää hygienia-asioita miehelle nätisti, eikä nolosti?

Vierailija
01.09.2013 |

Mies ei huolehdi hygieniastaan, eikä käytä edes deudoranttia, vaikka urheilee. Kurjaa! Opettakaa, äidit, poikalapsillenne hygieniataidot!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, miksi pitäisi ryhtyä äidiksi aikuiselle miehelle? En suostu. Olen niin fiksu nainen, etten ota tyhmää, haisevaa miestä riesakseni. Suosittelen kaikille!

Vierailija
22/25 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä pesemättömyys voi olla masennuksen oire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin sanon puolisolle siitä, että jos vaatteita ei pestä tarpeeksi usein niin se lika ei lähde niistä pois. Varsinkin miesten paitojen kainalot. Ne muuttuvat sellaisiksi koviksi koppuroiksi eikä se paska lähde pois millään.

Uudelle kumppanille sanoin että sukat, pikkarit ja t-paita pestään joka päivä ja minä kyllä pesen ne. Yleensä käyn pöllimässä ne vaatteet pyykkikoriin niin :) eli jos illalla heittänyt paidan sängynviereen niin korjaan sen pyykkikoriin aika nopiaa.

Vierailija
24/25 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitääkö paikkaansa mutta brittiohjelmassa väitettiin että esinahan väliin jäävä smegma aiheuttaa syöpää. Olisi syytä pestä mutterin poimut tarkkaan.

Vierailija
25/25 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 07:28"]

En tiedä pitääkö paikkaansa mutta brittiohjelmassa väitettiin että esinahan väliin jäävä smegma aiheuttaa syöpää. Olisi syytä pestä mutterin poimut tarkkaan.

[/quote]

Tieto pitää paikkansa.