missä teininne vietti eilisillan? ikä?
Kommentit (31)
16v oli harrastuksensa takia matkalla. Tuli kotiin noin klo 23. 13v oli illan kotona.
Istui lentokoneessa. Jos olisi ollut kotona, olisi ollut koneellaan viestittelemässä kavereidensa kanssa.
17-vuotias tyttö oli kaupungilla kavereitten kanssa ja tuli kotiin jo n. klo 22.
13 ja 14. Maalla, saunomassa, uimassa ja mopoaan rassaamassa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 15:19"]
Jalat levällään poikaystävän kotona, koska heillä vanhemmat aina mökillä viikonloput. Jäi yöksikin ja tuli n.tunti sitten kotiin. Ikä 12v. Täyttää joulukuussa 13.
[/quote]
Onhan provo, onhan?
19-vuotiaan avovaimo. Hahahaha. Oisin luonut myrkyllisen katseen, jos joku olis kutsunu mua tolla nimikkeellä tossa iässä. :D Eikös ihan tyttöystävä vaan oo kelpo teinin nimike kuitenkin.
kotona 14 vee, 13 vee yökylässä kaverillaan
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 17:33"]
19-vuotiaan avovaimo. Hahahaha. Oisin luonut myrkyllisen katseen, jos joku olis kutsunu mua tolla nimikkeellä tossa iässä. :D Eikös ihan tyttöystävä vaan oo kelpo teinin nimike kuitenkin.
[/quote]
Hmmm no jos ne asuvat yhdessä niin virallisesti se on avovaimo, samoin jos olisivat naimisissa se olisi vaimo.
16 v poika: teki läksyt, oli koneella, kävi lenkillä, saunoi. Illalla pelasi kavereittensa kanssa biljardia meidän takkahuoneessa. Sitten katsoi vielä pikkuveljen kanssa elokuvan, en tiedä mihin aikaan meni nukkumaan, varmaan joskus yhden kieppeillä.
14 v poika: päivällä oli kavereitten kanssa kaupungilla, sen jälkeen saunoi ja lähti bänditreeneihin. Tuli kotiin n. kl 21, oli konella ja katsoi veljensä kanssa elokuvan.
Tyttö 12 v: oli päivällä heppatallilla, sitten saunoi ja hänellä oli kaveri yökylässä, nukkumaan menivät ennen puoltayötä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 17:33"]
[/quote]
mun äiti oli 19-vuotiaana isäni vaimo. Esikoinen eli minä, synnyin reilun kahden vuoden kuluttua.
Tietty toi avovaimo ei taida olla mikään virallinen nimitys, mutta jos kerran yhdessä asuvat, niin...
14v poika oli ensin parin tytön kanssa ulkona hengailemassa ja tuli klo 19 kotiin. Ilta meni sitten pojan omaa huonetta siivotessa ja sänkyä kasatessa isän ja äidin kanssa;)