Huokaus. Pitkästä aikaa miehen kanssa yhteinen viikonloppu ilman lapsia..
Ei seksiä, ei läheisyyttä, ei mitään. Käytiin syömässä, sekin oli aika yksitoikkoista puuhaa. Itse olisin halunnut jatkaa iltaa johonkin tanssiravintolaan, mies halusi kotiin. Mentiin, kuvittelin, että siellä nyt sitten sentään tapahtuisi jotain, mutta ei. Mies suuntasi yläkertaan nukkumaan. Taas herättelin toiveita sänkyyn menemisestä yläkerrassa. Ei, totesinkin miehelle, että tää tais sitte olla tässä vai, mies mutisi jotain unissaan.
Mä ymmärrän, että joku voi olla väsynyt ja haluaa nukkua, mutta miksi sen pitää juuri silloin tapahtua, kun pitkästä aikaa lapset saadaan johonkin hoitoon, eikä siinä läheisyydessä ja seksissä nyt puolta tuntia kauempaa olisi mennyt. Kerrankin sen olisi saanut tehdä rauhassa, ei mitään pikapanoja tai muuta vastaavaa, siitä olisi saanut nauttia, mutta ei. Meni fiilis kokonaan tällaisista illoista, en edes yritä enää järjestää meille vapaa iltoja.
Eikä mua se seksikään siinä niinkään ärsytä, mutta sitä läheisyyttä ei ollut pätkän vertaa. Yritin kyllä, mutta mies totesi olevansa väsynyt. Huokaus, miten jollai voi olla pienet murheet. Harmittaa.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 10:47"]
Meillä tuollaista oli ja aivoeronhan se mies sitten lopulta laittoi vireille.
Harkinta-aika menossa
[/quote]
Siis avioero
aivoerot on parhaita.
[/quote]
Millaisia yhteisiä viikonloppuja teillä oli ennen lapsia?
Mitäs Sitte ku on mukulat jo maailmalla, aikuisia. Seksi ei miestä kiinnosta ja mä en saa vongata ku siittä menee kuulemma seksihalut... Vaikka miehen lapset aikuisia ja asuvat 15 kilsan päässä ni nyt joka viikonloppu meille, ei sit viikonloppusikaan mitään seksiä. Itse olen viikolla väsy 21:00, seksiä vois harrastaa ennenkin, mut ei. Omaa kivaa sit jos joskus kerran puolesa vuodesa jos oon yksin kotona.
Niin ja mulla myös tytär joka asuu 10 kilsan pääsä, ei öitä meillä. Ja nyt myös lapsenlapsi mulla. Ja mä oon pahis ku haluan röhnöttää kotona kahestaan enkä passata 2-kymppisiä ja siivota jälkiä keittiösä :-(
Miksei aamulla hyvin nukutun yön jälkeen, jos ei lapset kerran olleet kotona?
Kyllä tuollaiset tilaisuudet jossa lapset on muualla pitää käyttää läheisyyteen, eikä hukata näitä tilaisuuksia!
Halimista, hellimistä, suutelua, kiireetöntä seksiä. Näin se pitäisi mennä!
Mies 40v
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 10:47"]
Meillä tuollaista oli ja aivoeronhan se mies sitten lopulta laittoi vireille.
Harkinta-aika menossa
[/quote]
aivoerot on parhaita.