Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mua jatkuvasti harmittaa joku asia uudessa omakotitalossa

Vierailija
01.09.2013 |

Tai kaksi asiaa harmittaa vuorotellen. Nyt harmittelen syvästi kylpyhuoneen täysin mustaa yhtä seinää. Mikä mun päässä viiraa....sanokaa joku mitä tämä on.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ainakin helpottaisi, jos mies jollain lailla tukisi näissä mun "ongelmissa".  Kun sadatta kertaa hermoilen jumittavan oven kanssa, sanoisi joskus vaikka että kyllä se voidaan korjata, eikä aina että ei se häntä haittaa yhtään.

T. 15

Vierailija
22/23 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollin tarve, turvallisuudentunteen hakeminen. Tarve hallita jotain mitä pystyy eli omaa "tonttia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 11:13"]

No mua ainakin helpottaisi, jos mies jollain lailla tukisi näissä mun "ongelmissa".  Kun sadatta kertaa hermoilen jumittavan oven kanssa, sanoisi joskus vaikka että kyllä se voidaan korjata, eikä aina että ei se häntä haittaa yhtään.

T. 15

[/quote]

Tällaiset ovat toki aika selkeitä, ja kannaakin korjata, jos voi. Toisaalta odotan, että jos miestä häiritsee asia, hän ensisijaisesti tekisi asialle jotain eikä valittaisi. Tietty jos asia on sellainen, että se vaatii nimenomaan minun tekemistäni eikä hän pysty sitä tekemään, toki voin yksittäisen asian korjata, jos häntä pahasti häiritsee.

Toisaalta tulee tilanteita, että hän haluaisi minun tekevän esim. asiat eri tavalla, mutta itse haluan tehdä ne toisella tavalla. Ja tiedän, että vaikka muuttaisin tuon yhden asian, kohta hän olisi aivan yhtä tyytymätön toisen asian vuoksi ja tätä jatkuisi loputtomasti asiasta toiseen. Ei ole mitenkään motivoivaa alkaa tekemään asioita omasta mielestään hankalammin, jos tietää, että lopputuloksena toinen vain ärsyyntyy jostain toisesta asiasta.

t. 4 / 12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi