Milloin tämä hemmetin kuumuus loppuu?
Hetken jo näytti hyvältä ja ilmat viileni, mutta ei, taas on kuumaa kuin tropiikissa, eikä huvita nenäänsä ulos laittaa. Milloin tämä kärsimys oikeasti loppuu?
Onneksi sentään öisin on jo viileää.
Kommentit (44)
Eikö teillä jotka nautitte lämmöstä, tule hiki?
Eilen oli todella hikinen ilma ja aurinko tuntui välillä todella kuumalta. Tänään oli aivan sama lämpötila mutta ilmankosteus paljon alempi ja vielä vähän tuulta niin ilma ei tuntunut yhtään liian lämpimältä päinvastoin. Huomisen jälkeen taitaa kesä valitettavasti olla ohi.
Hämeessä:
Kesä: kesäkuu, heinäkuu ja elokuu
Syksy: syyskuu, lokakuu, marraskuun alku
Talvi: marraskuun loppu, joulukuu, tammikuu, helmikuu ja maaliskuun alku
Kevät: maaliskuun loppu, huhtikuu, toukokuu
Vierailija kirjoitti:
Tulee välillä. Mutta paljon useammin näin Suomessa asuvana kärsin palelemisesta.
https://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/15vrk
Ihanaa +20 asteen lämpöä riittänee vielä ainaskin 3-4 viikkoa. Ihanaa!!! <3<3<3
Seksipimatsu
Vierailija kirjoitti:
Elokuu on KESÄÄ.
Pitkäaikaisten säätilastojen mukaan elokuu on vuoden toiseksi lämpimin kuukausi heti heinäkuun jälkeen. On vain ärsyttävää miten joillakin on kova hinku aloittaa syksy jo etuajassa. Syys-, loka- ja marraskuu ovat sitten syksyä.
Vierailija kirjoitti:
Syksy lähestyy, sitä onkin odotettu alkukeväästä saakka.
Jos laihdutat ja lenkkeilet niin sinäkin nauttisit kesästä. <3
Miksi sanotaan aina, että kuumuudesta ei pitäisi valittaa? Onko jotenkin moraalisesti hyväksyttävämpää valittaa kylmästä talvesta?
Mielestäni lämpötila on ollut ihana nyt lähiaikoina, mutta tuo jatkuva auringon paisto ei ole kiva näin migreenisenä ihmisenä. Ei auta aurinkolasit eikä hatut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 14 ihmistä on yläklikannut sinua? Muuttakaa fakin Alaskaa jos ahdistaa.
Mene sinä pois keskustelusta jos ahdistaa noin paljon eriävät mielipiteet.
Keskusteluun kuuluu myös eriävät mielipiteet. Mutta av on kyllä paras paikka rinkirunkkaukseen, eli sinä olet ihan oikeassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kävelin tänään kaupungilla, minulla on farkkushortsit, hihaton t-paita ja lenkkikengät ja lämpömittari näyttää suunnilleen +23 astetta. Pitää pukeutua ilmaston mukaan etenkin jos ei ole vilukissa vaan lämminverinen ihminen. Tosin osalla ihmisistä oli pitkät takit päällä aivan kuin olisi ollut kylmempikin ilma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluun kuuluu myös eriävät mielipiteet. Mutta av on kyllä paras paikka rinkirunkkaukseen, eli sinä olet ihan oikeassa paikassa.
Oot aika säälittävä, tiesitkö sitä?
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli todella hikinen ilma ja aurinko tuntui välillä todella kuumalta. Tänään oli aivan sama lämpötila mutta ilmankosteus paljon alempi ja vielä vähän tuulta niin ilma ei tuntunut yhtään liian lämpimältä päinvastoin. Huomisen jälkeen taitaa kesä valitettavasti olla ohi.
Ihmettelinkin eilen, että miksi olo oli jotenkin poikkeuksellisen painostava ja paineinen. Ei pelkästään fyysisesti, vaan pariin otteeseen oli melkein paniikinomainen tila päällä. Tänään ei lähellekään sellaista oloa, vaikka lämpötilat aika lailla samoja kuin eilen. Se varmaan johtui sitten tuosta ilmankosteudesta, ja varsinkin illalla oli jossain vaiheessa todella pysähtynyt ilma, ei pienintä tuulenvirettäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tulee. Lisää fiksuja kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään, tuliko paha mieli😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta sulla taitaa olla sisäisesti paha olla viesteistäsi päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta sulla taitaa olla sisäisesti paha olla viesteistäsi päätellen.
Sinähän tässä olet herkillä kun sääkeskustelusta pahoitat mielesi.
Lämminverinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kävelin tänään kaupungilla, minulla on farkkushortsit, hihaton t-paita ja lenkkikengät ja lämpömittari näyttää suunnilleen +23 astetta. Pitää pukeutua ilmaston mukaan etenkin jos ei ole vilukissa vaan lämminverinen ihminen. Tosin osalla ihmisistä oli pitkät takit päällä aivan kuin olisi ollut kylmempikin ilma.
Mä käytän yli 20 asteen lämpötiloissa yleensä hihatonta tai lyhythihaista mekkoa ja kevyitä sandaaleja/pistokkaita. Silti koko ajan hiki. Lenkkareissa mun jalat paistuisivat. Ei ikinä!
Itse asiassa hikoilisin alastikin. Yksi syy, miksi inhoan lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Lämminverinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän yli 20 asteen lämpötiloissa yleensä hihatonta tai lyhythihaista mekkoa ja kevyitä sandaaleja/pistokkaita. Silti koko ajan hiki. Lenkkareissa mun jalat paistuisivat. Ei ikinä!
Itse asiassa hikoilisin alastikin. Yksi syy, miksi inhoan lämpöä.
Hyvissä lenkkikengissä on mukava kävellä etenkin kun niiden kanssa käyttää lyhyitä nilkkasukkia. Sandaalien kanssa en käytä koskaan sukkia, mutta muiden kenkien kanssa kylläkin.
Syksy lähestyy, sitä onkin odotettu alkukeväästä saakka.