Miten jotkut ovat aina niin varmoja kaikesta?
Tietävät mitä haluavat opiskella tai tehdä työkseen, osaavat sanoa heti, että joku on heille sopiva kumppani, löytävät helposti sen, jota aikoo äänestää vaaleissa yms. Ylipäätänsä tietävät mitä mieltä ovat asioista. Itse en ikinä tiedä mitä haluan ja mitä mieltä olen, aina vaan puntaroin ja puntaroin, mikä on todella raskasta.
Kommentit (7)
Varmat mielipiteet on selvä merkki tietämättömyydestä, ja myös siitä ettei tiedä olevansa tietämätön. Asiat ei yleensä koskaan ole täysin itsestäänselviä, joten jos joku niin väittää, ei vaan ole ajatellut asiaa kovin paljoa.
Mielipiteet on muutenkin täysin yliarvostettua saibaa. Ketä edes kiinnostaa jonkun randomin huonosti perustellut mielipiteet tyhjänpäiväisistä asioista? Tää on mun vankka mielipide ja tässä pysyn.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän. Kun tietää arvot, mielenkiinnon kohteet niin valintojen tekeminen on helppoa. Pitää olla itsetuntemusta. Mut valitsin kyllä alkuun väärän koulupaikan ja olen alanvaihtaja, nuori onneks vielä.
Mielenkiinnonkohteita mulla on vaikka kuinka, mutta mikään ei kiinnosta mitenkään superpaljon.
Vierailija kirjoitti:
Varmat mielipiteet on selvä merkki tietämättömyydestä, ja myös siitä ettei tiedä olevansa tietämätön. Asiat ei yleensä koskaan ole täysin itsestäänselviä, joten jos joku niin väittää, ei vaan ole ajatellut asiaa kovin paljoa.
Mielipiteet on muutenkin täysin yliarvostettua saibaa. Ketä edes kiinnostaa jonkun randomin huonosti perustellut mielipiteet tyhjänpäiväisistä asioista? Tää on mun vankka mielipide ja tässä pysyn.
"yks plus yks on kaks"
"ei salee oo!!! et ole vaan miettiny loppuunasti oot liian itsevarma!!! toi on sun mielipide!!!"
joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"yks plus yks on kaks"
"ei salee oo!!! et ole vaan miettiny loppuunasti oot liian itsevarma!!! toi on sun mielipide!!!"
joo
Sekoitat nyt matematiikan, mikä on eksakti tiede, ja mielipiteen.
Ei se mitään, näitä sattuu.
Mä tiedän. Kun tietää arvot, mielenkiinnon kohteet niin valintojen tekeminen on helppoa. Pitää olla itsetuntemusta. Mut valitsin kyllä alkuun väärän koulupaikan ja olen alanvaihtaja, nuori onneks vielä.