Neljäs lapsi?
Plussasin juuri ja minulla on 3,7 ja 9-vuotiaat. Pidänkö lapsen vai teenkö abortin?
Kommentit (20)
istupa miehes kanssa alas, ja kirjaatte ylös asiat mitkä painaa mieltä ja mikä olisi paras ratkaisu....mieti tarkkaan, ja tehkää päätös yhdessä, muutoin parisuhde on entinen.
Mikä elämäntilanne? Jos vakisuhteessa aiempien lapsien isän kanssa pidä ihmeessä, muuten turha lähteä sekoittamaan lasten elämää.
Jos pää, kroppa ja rahatilanne kestää, niin siitä vaan :)
Näin helppoako se nykyään on? Abortit, raskaudet ym. kysytään ja päätetään av-raatilaisten äänien mukaan.. Jo on maailma mennyt..
Pitäisiköhän sun oikeasti jutella sun miehen kanssa, kuin ventovieraiden!
Eiköhän tuossa vielä yksi lapsi mene, eli onnea odotukseen :-)
Mitä h....ä? Täältäkö sinä apuja kyselet? Eiköhän tuollaiset päätökset tehdä miehen kanssa? Huhhuh! Ei kyllä tulisi mieleenkään tulla tänne tuollaista kyselemään. Meinasitko sitten ihan äänestyksen pistää täällä käyntiin?
Henk. Koht. Mielipiteeni: jos kerran plussasit raskaustestissä, niin onnea odotukseen. Teille tulee vauva! Muuta vaihtoehtoa en näe, kun kerran ilmeisesti et ole vaarassa tuon raskauden vuoksi. Lapsia kun on ennenkin tiedätkin jo miten niitä hoidetaan.
Ei lapsia oteta kuin valintamyymälän hyllystä, valita otanko vai en.
minulla on neljä, kaikki rakkaita ja toivottuja.
mies haluaa lapsen,minä en välttämättä..
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 19:55"]
Näin helppoako se nykyään on? Abortit, raskaudet ym. kysytään ja päätetään av-raatilaisten äänien mukaan.. Jo on maailma mennyt..
Pitäisiköhän sun oikeasti jutella sun miehen kanssa, kuin ventovieraiden!
[/quote]
Ei kukaan enää miestensä kanssa juttele, miehet ovat töissä tienaamassa 7000e/kk eivätkä viihdy perheidensä parissa. Äidit ovat työttömiä, mutta koska kaikki lapset ovat päiväkodissa joka päivä niin äideillä on aikaa ja mahdollisuuksia kysyä kaikki itseensä, lapsiinsa, mieheensä ja anoppiinsa liittyvä asia täällä. Täällä tiedetään kaikki ja näiden äitien ohjeita noudattamalla saa täydellisen elämän.
Ja tämän jälkeen sterilisaatio, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 21:28"]
mies haluaa lapsen,minä en välttämättä..
[/quote]
minä haluaisin lapsen, vaan en saa!!!!!!!!!!!
abortti taitaa olla viisain ratkaisu
Katso lapsiasi ja mieti pystyisitkö tappamaan heistä jonkun. Samanlainen siellä vatsassasi on kasvamassa. Samanlainen oikeus hänellä on elää kuin muillakin lapsillasi.
Toivottavasti miehesi jättää sinut jos abortoit hänen lapsensa