Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntien välinen telepatia

Vierailija
20.08.2020 |

Minä jaksan joka kerta ihmetellä, että miten me miehen kanssa osataan ajatella samoja asioita yhtä aikaa. Vaikka ei oltaisi edes samassa paikassa. Toinen sanoo jostain asiasta ja toisella loksahtaa suu auki, että mietin just ihan samaa.

Tai viestitellessä laitetaan yhtä aikaa tai lähes yhtä aikaa samasta asiasta viesti. Esimerkkinä: Mietin miestä ja avaan Whatsapin ja rupean kirjoittamaan, että ikävöin. Mies on samaan aikaan paikalla ja hän kirjoittaa minulle ja lähettää viestin ensin: Minulla on sinua ikävä.

Kerran yhtenä talvena ajettiin autolla ja katselin peltoja. Mies sanoi että ompa tuulen mukana kasantunut pellolle paljon lunta.
Oltiin hetki hiljaa ja kysyin miehen veljestä, että mihin hän aikoo koiransa laittaa, jos lähtee kuukaudeksi toiselle paikkakunnalle opintojen takia.

Mies vastasi, että "Ihan just sekunti sitten mietin samaa. En tiedä."

Kertokaa kokemuksia! Tämä on niin hienoa! :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jatkamme keskusteluja vielä päivän jälkeen tyyliin ”mitäköhän sillä pyöri päässä” tms ja toinen tietää heti mistä on kyse, vaikka oltaisiin jo puhuttu muusta ja tehty kaikkea muuta siinä välissä :D en kyl tiedä lasketaanko toi nyt samaksi asiaksi mutta hauskaa kuitenkin!

Vierailija
2/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kieltämättä hauskaa että ajatukset alkaa mennä samoja ratoja :D suuri helpotus on ollut se, että vaikka toinen käyttäisi vääriä sanoja ja termejä niin silti toinen tietää mistä puhutaan.

Vierailija
4/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me jatkamme keskusteluja vielä päivän jälkeen tyyliin ”mitäköhän sillä pyöri päässä” tms ja toinen tietää heti mistä on kyse, vaikka oltaisiin jo puhuttu muusta ja tehty kaikkea muuta siinä välissä :D en kyl tiedä lasketaanko toi nyt samaksi asiaksi mutta hauskaa kuitenkin!

Joo! Esimerkiksi jos kaupassa näkee jonkin asian, mistä ei ole soveliasta kertoa ääneen puolisolle, niin jälkikäteen asiasta sanoessa toinen tietää heti mitä tarkoitan ja sitten puidaan sitä ihan tohkeissaan.

-ap

Vierailija
5/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan maagista, että yksi tuhansista ajatuksista osuu samalle hetkelle. Ennemminkin se menee niin, että "ikinä ei tiedä, mitä sun päässä liikkuu"

Vierailija
6/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aloitus tuli mieleen kun aiemmin viestittelin miehelle, että arvaa mitä saan huomenna?

Oletin, että hän kysyisi olenko taas tilannut netistä jotakin. Mutta miespä yllätti ja vastasi, että seksiä. Oli kuulemma juuri hetki sitten katsellut viimeviikolla lähettämiäni kuvia ja ajatellut seksiä.

-ap

Vierailija
7/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pariskunta on tiiviisti yhdessä, niin väkisinhän siinä ajatukset pyörivät samojen asioiden ympärillä. Kuitenkin mieleen jäävät vain ne kerrat, kun satutaan ajattelemaan samaa asiaa samaan aikaan.

Vierailija
8/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan maagista, että yksi tuhansista ajatuksista osuu samalle hetkelle. Ennemminkin se menee niin, että "ikinä ei tiedä, mitä sun päässä liikkuu"

Niin on. Vähän samaa kategoriaa kuin että radiosta tai telkkarista tulee sama sana, minkä itse on sanonut tai kirjoittanut hetki sitten. Jopa englanninkielinen tai hiukan erikoisempi sana.

Kerran mieheni sanoi "oho se kaatu", niin telkkarista tuli Kaija K:n mainos, jossa lauloi "aina kun kaaduin, joo se sattui"

-ap

Vierailija
9/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on harvoin sattunut vastaan (yleisesti) ihmistä, joka ymmärtää mitä tarkoitan.  Sitten kun löytyi niin se oli tosi ahdistavaa. En tykkää ajatuksenlukijoista.

Vierailija
10/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on harvoin sattunut vastaan (yleisesti) ihmistä, joka ymmärtää mitä tarkoitan.  Sitten kun löytyi niin se oli tosi ahdistavaa. En tykkää ajatuksenlukijoista.

Sikäli hassua, että naiset yleensä olettavat miehen osaavan lukea ajatuksia. Ilmeisesti sen takia eivät niistä tykkää, vaikka eivät osaisikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä