Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
On todella hyvä että nykyään ei ole sosiaalista pakkoa tehdä lapsia, ellei tahdo! Ei joudu lapsi maksamaan siitä että häntä ei haluttu mutta "oli pakko"
20.08.2020 |
Ajat muuttuu ja se on hyvä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa