Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkä tosiaan voi saada sterilisaatiota, koska olen alle 30-v?

Vierailija
16.07.2006 |

Olemme päättäneet miehen kanssa jättää lapsiluvun tähän, mikä nyt on, eli 2. Minulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy ja kondomin kanssa räpläily ottaa päähän sitä vuosi kausia tehneenä...

Haluaisimme nauttia spontaanista seksistä ilman pelkoa raskaaksi tulosta. Molemmat raskaudet ovat alkaneet heti, ensimmäisestä kierrosta- olemme siis melkoisen sikiävää sorttia.

Haluaisimme (joko minä tai mies) sterilisaation, mutta meillä ei riitä perusteita. Nehän ovat joko 3 lasta tai 30-vuoden ikä.

Ihan perseestä, sanon minä!! Kuka muu voi päättää, mitä omalle ruumiilleni teen??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaapa kuinka monta sterilisaation purkua (tai pikemminkin purun yritystä) Suomessa tehdään vuosittain?

Vaikka nyt voi olla vaikea edes kuvitella, niin teillekin voi tulla ero/vauvakuume, mitä tahansa!

Vierailija
2/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on vielä ongelmia ehkäisyn kanssa,,,kysynpä kuiteskin miksi sterilisaatioita ei tehtäisi miehellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tehdään edelleen sterilisaation purkuleikkauksia sterilisaatioihin nähden liian paljon.. ihmiset tulee katumapäälle kun haluavat vielä sen iltatähden :/

Vierailija
4/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, tulisin todennäköisesti katumanpäälle, koska olen vielä nuori ja ehkäisy sopii paremmin. se mikä ei sovi synnyttämättömälle naiselle saattaakin sopia synnytysten jälkeen. totta muuten puhui, hormonikierukka toimii kuin unelma, vaikka se ei toiminut mulla yhden lapsen jälkeen ja hormonit ei mulle ennen sopineet. tuskin meille enää lapsia silti tulee. mutta todennäköisempää on tulla raskaaksi sterilisaation jälkeen kuin hormonikierukalla - kummassakin tapauksessa raskaudet kyllä päätyy keskenmenoon.

Vierailija
5/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää 5 vuotta. Ja kun olette yli 30, kannattaa mies laittaa piuhojen katkaisuun, ei nainen. Miehelle operaatio on huomattavasti helpompi kuin naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme