Mitä ajatella? Tuttavani seitsemäs (?) avioliitto
Ja ollaan alle nelikymppisiä. Huomaan, että kukaan ei enää edes pysy kärryillä siitä, mikä sen sukunimi on kun se vaihtuu parin vuoden välein. Kun avioliitto vaihtuu parin vuoden välein. Onko tuo enää normaalia?
Kommentit (84)
Jollain kalikka kalahti kun piti kirjoitella asiattomia viestejä. Olisiko ollut kyseisen naisen äiti. Joo, me muut olisimme halunneet jatkaa kaveruutta kun tiedämme toisen olevan sekaisin, mutta tekee vain sen liian vaikeaksi.
Ap
P.S. Koskaan kuullut autocorrectista?
Vierailija kirjoitti:
Olen 27 ja minua ainakin 3v nuorempi on menossa jo kolmatta (vaiko neljättä?) Kertaa naimisiin.
Jotku ne ehtii. Suree 2019 peruuntuneita häitä ja suunnittelee jo uusia uuden kanssa. Kerran ollut jo naimisissa.
Jos tunnistat itsesi, rauhoitu jo lastesi tähden. Ei ole tervettä vaihtaa miestä koko aikaa.
Niin mitenkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kysymys "onko normaalia"? Tuskinpa kukaan on määritellyt montako aviolittoa mahtuu normaaliin ja millä aikavälillä.
Jos pärjäisi elämässä omillaan, niin menköön naimisiin vaikka joka kuukausi. Mutta tämä romahtaa täysin avioliiton loppuessa ja olettaa muiden auttavan ja kannattelevan. Myös konkreettisesti, esimerkiksi auttamalla rahallisesti ja uuden työn saannissa, kun yleensä siinä lippumasiksessa menee työ ja rahat.
Ao
Se ei ole normaalia jos sinä et ole ottanut opiksesi vieläkään kuuden romahduksen jälkeen etkä ole hommautunut eroon tuosta tuttavasta. Mutta on vaan niin kivaa tuntea olevansa parempi, eikös?
Just. Eli ratkaisu on siis vain hylätä ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Jollain kalikka kalahti kun piti kirjoitella asiattomia viestejä. Olisiko ollut kyseisen naisen äiti. Joo, me muut olisimme halunneet jatkaa kaveruutta kun tiedämme toisen olevan sekaisin, mutta tekee vain sen liian vaikeaksi.
Ap
Yhdyssanat kirjoitetaan yhteen, oletko koskaan kuullut?
Olen kahden lapsen äiti, molemmat naimisissa, ensimmäistä ja ainoaa kertaa, ainakin tähän mennessä.
Älä levittele muitten asioita vaikka kuinka ahdistaisi, sellainen ei ole ystävyyttä, sellainen on julmaa typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kysymys "onko normaalia"? Tuskinpa kukaan on määritellyt montako aviolittoa mahtuu normaaliin ja millä aikavälillä.
Jos pärjäisi elämässä omillaan, niin menköön naimisiin vaikka joka kuukausi. Mutta tämä romahtaa täysin avioliiton loppuessa ja olettaa muiden auttavan ja kannattelevan. Myös konkreettisesti, esimerkiksi auttamalla rahallisesti ja uuden työn saannissa, kun yleensä siinä lippumasiksessa menee työ ja rahat.
Ao
Se ei ole normaalia jos sinä et ole ottanut opiksesi vieläkään kuuden romahduksen jälkeen etkä ole hommautunut eroon tuosta tuttavasta. Mutta on vaan niin kivaa tuntea olevansa parempi, eikös?
Just. Eli ratkaisu on siis vain hylätä ihmiset?
Just, eli ratkaisu on rääpiä sairaan ihmisen asiat täällä?
Ap pitäisi tuomita vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen kahden lapsen äiti, molemmat naimisissa, ensimmäistä ja ainoaa kertaa, ainakin tähän mennessä.
Älä levittele muitten asioita vaikka kuinka ahdistaisi, sellainen ei ole ystävyyttä, sellainen on julmaa typeryyttä.
Whatever. Olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Just tuo, jos juttu on totta, niin mikä oikeus ap:llä on levitellä toisen terveystiedot tänne? Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä levittele muitten asioita vaikka kuinka ahdistaisi, sellainen ei ole ystävyyttä, sellainen on julmaa typeryyttä.Whatever. Olet idiootti.
Niinpä niin, kun asiasta aletaan puhumaan niin menee haukkumiseksi.
Älä levittele muitten asioita tänne.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä levittele muitten asioita vaikka kuinka ahdistaisi, sellainen ei ole ystävyyttä, sellainen on julmaa typeryyttä.Whatever. Olet idiootti.
Sinähän se idiootti olet.
Eri
Leila Koo kirjoitti:
Varmaan joku tiukkapipoinen uskovainen. Seksiä ei voi olla ennen avioliittoa.
Mennään naimisiin mutta ei suju seksi eikä juuri muukaan. Erotaan. Uutta kumppania etsimään. Naimisiin ja tätärataa.
tämäpä hyvinnii. en nyt muista mitkä uskovat ei saa kikkelöidä ennen papin aamenta. Tiedän ja tunnen yhden ja hänelläkin seitsemäs jo menossa. EN muista sukunimiään,edes tän hetkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä levittele muitten asioita vaikka kuinka ahdistaisi, sellainen ei ole ystävyyttä, sellainen on julmaa typeryyttä.Just tuo, jos juttu on totta, niin mikä oikeus ap:llä on levitellä toisen terveystiedot tänne? Voi luoja.
Huoh. Voi luoja. Ketään ei voi mainittu nimeltä, kuvattu tunnistettavasti tai sairaustietoja kerrottu. Täällä voi kysyä neuvoja vaikeisiin tilanteisiin anonyyminä. Sinä selkeästi et halua auttaa ketään vaan solvata muita.
Mulla sukulaiset sanoo, että vaihdan miestä kuin hevosta. Olin nuorena avoliitossa erään miehen kanssa, sitten toisen miehen kanssa avioliitossa 10,5v jäin leskeksi, nykyisen mieheni kanssa avioliitossa 14v. Olen nyt 47v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä levittele muitten asioita vaikka kuinka ahdistaisi, sellainen ei ole ystävyyttä, sellainen on julmaa typeryyttä.Just tuo, jos juttu on totta, niin mikä oikeus ap:llä on levitellä toisen terveystiedot tänne? Voi luoja.
Huoh. Voi luoja. Ketään ei voi mainittu nimeltä, kuvattu tunnistettavasti tai sairaustietoja kerrottu. Täällä voi kysyä neuvoja vaikeisiin tilanteisiin anonyyminä. Sinä selkeästi et halua auttaa ketään vaan solvata muita.
Siis *ketään ei ole mainittu nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Siis pidetäänkö joka kerralla ihan kunnon hääjuhlat jne?
Mies vai nainen?Joo. Nainen. Kumppanin sukupuoli vaihtuu.
Siis mitä?
Mitä helvettiä? Sairaiden ihmisten läheiset eivät saa kirjoittaa tänne ja kysyä apua? Sitäkö tuo yksi eläkeläinen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Sairaiden ihmisten läheiset eivät saa kirjoittaa tänne ja kysyä apua? Sitäkö tuo yksi eläkeläinen tarkoittaa?
Ilmeisesti eivät, kun joku eläkeläisnainen alkaa asiattomasti solvaamaan.
Voiko tätä tuttua siis auttaa, vai mitä ihmettä tällaisessa tilanteessa tekee? Odottaa vain seuraavaa romahdusta? Laittaa välit poikki?
Ap
Kammottava foorumi. Täällä yrittää pyytää apua niin joku vanha ämmä hyökkää kimppuun solvaamaan ja haukkumaan epäasiallisesti.