Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehellä on tosi pieni

Vierailija
30.08.2013 |

Onko tosiaan niin että en koskaan elämäni aikana tule kokemaan miltä tuntuu iso (tai edes normaalikokoinen) penis?

Katkera.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se on normaalikokoinen,mulla on 16.Sillä olen aatellut aatellut pärjätä loppuiän.Vaimolle on kuulemma riittänyt,sivuttain ,edestä,kovuus ja kuulemma "uros ottaa naisensa" fiilis rittää.Meillä tykätään eritoteton takaapäin jossa uros/naaras hommat toteutuu.Osta/ vuokraa niggeri,tai Norsunluurannikolla käyppä vierailemassa jos iso viehättää

Vierailija
2/11 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko kiva tietää miltä 20 cm tuntuis ? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olet miehesi valinnut. Pitäs vähän kattoo housuunkin ennen kuin alkaa tosissaan seukkaan.

Vierailija
4/11 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin naiseen jolla on väljä. Tiedän sen koska itsellä on 18/5, joka kyllä pitäisi riittää. Tyydyn kohtalooni ja pidän panokaveria jolla on todella tiukka! Me nähdään silloin tällöin ja homma toimii kaikille. Kihlattuni kanssa naimme 1-3 kertaa viikossa eli kyllä me saadaan orgasmit toisillemme vaikka meidän vehkeet onkin totaalisesti eriparia. 

Vierailija
5/11 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  oo mullakaan kuin pieni kikkeli mut toimeen ollaan tultu kohta 25v. jos se rakkaus tekee sen ???

Vierailija
6/11 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko pettää et saisit kokeilla isompaa,mistä tiedät kellä on isompi?

Vierailija
7/11 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi 21cm hauttaako kokeilla?

Vierailija
8/11 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan, että ne isot vaan sattuu... Varsinkin takaapäin ja jalat ylhäällä, kun menee liian tappiin asti. Toisaalta itselläni ei ole kokemusta kuin yli 20 cm:stä, joten en niistä pienemmistä tiedä. Liian isoa on myös vaikea ottaa suihin.

Vierailija
9/11 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sen verran kyllä todeta keskusteluun, että jos ja kun miehellä on tosi iso tai mikä nyt sitten on tosi iso kun omani kanssa olen elännyt ikäni.

Minustahan se on kiinni kuinka syvälle painan ja pitäähän siinä tietenkin tuntea ja tajuta milloin ollaan pohjassa ja sen tuntee kyllä erittäin hyvin.

Pitäähän huolehtia ettei vaan naista satuta.

Peppupanot voin lähes kokonaan unohtaa joitakin tosi harvoja poikeuksia lukuun ottamatta omani kun on 23/6.

Vierailija
10/11 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun täällä anonyymisti kaikilla miehillä on vähintään 20 senttinen ja paksu!! Kumma ettei niitä hirveästi tule vastaan - omalla "vain" 17cm pitkä ja keskipaksuinen. Ja oman empiirisen tutkimuksen (yli 30v) perusteella on isoimmasta päästä mitä on kohdalle osunut:)

Vierailija
11/11 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran  mittasin miehen kalun sen innottamana, kun puhuttiin miehiemme kaluista tupperware-kutsuilla eikä mulla ollut silloin tarkkaa mittaa antaa. Mittaus osoitti 22,545 cm. Tämä pituus on ollut ihan hyvä mulle paitsi takaapäin saisi olla vähän isompi. Toisaalta olen onnekas sillä muiden naisten miehillä oli vain 16 - 19 senttisiä.