Itsesääli vyöryy päälle, kun taas perjantai-ilta yksin...
Kuten myös huominen lauantai...
Haluan kavereita. :(
Kommentit (9)
Sama täällä. Minä kyllä haluan miehen. Ja perheen. Mutta ei vaan jaksa nostaa takapuoltaan sohvalta.
ap, minnne sinun kaverisi ovat kadonneet? Omani ovat jääneet pikkuhiljaa matkan varrelle muuton myötä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 20:53"]
ap, minnne sinun kaverisi ovat kadonneet? Omani ovat jääneet pikkuhiljaa matkan varrelle muuton myötä.
[/quote]
Samoin... Muuttojen myötä kai lähinnä.
Kakkonen, liian kaukana olet. Harmi..
ap.
Lähde baariin, sieltä voi löytyä uusia kavereita tai ainakin pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin.
Älä masennu lisää, on varmasti paljon kaltaisiasi. Oma mieheni pamautti pari viikkoa sitten haluavansa eron, ja sen jälkeen ei ole yhtäkään iltaa kotona viettänyt, kun kuulemma "ahdistaa jutella", ensimmäisen viikonlopun oli jopa kokonaan poissa ja jätti vain minut lasten kanssa ilman ennakkovaroitusta.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:03"]
Älä masennu lisää, on varmasti paljon kaltaisiasi. Oma mieheni pamautti pari viikkoa sitten haluavansa eron, ja sen jälkeen ei ole yhtäkään iltaa kotona viettänyt, kun kuulemma "ahdistaa jutella", ensimmäisen viikonlopun oli jopa kokonaan poissa ja jätti vain minut lasten kanssa ilman ennakkovaroitusta.
[/quote] mulla ihan sama tilanne. Munmies jättänyt avioerohakemuksenkin. Eilen tuli postissa. Oon ihan hajalla
Yksinäistä täälläkin. Mulla on kyllä mies, mutta ystäviä ei ole käytännössä lainkaan. Työkavereita vain ja tuttuja. Plääh ja plaah kun olis kiva olla sosiaalista elämää.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:09"]
Yksinäistä täälläkin. Mulla on kyllä mies, mutta ystäviä ei ole käytännössä lainkaan. Työkavereita vain ja tuttuja. Plääh ja plaah kun olis kiva olla sosiaalista elämää.
[/quote]
Niinpä.
Mistä olet? Täällä yksi juuri jätetty nainen pk-seudulta. Lähdetäänkö huomenna baariin?