Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsesääli vyöryy päälle, kun taas perjantai-ilta yksin...

Vierailija
30.08.2013 |

Kuten myös huominen lauantai...

Haluan kavereita. :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet? Täällä yksi juuri jätetty nainen pk-seudulta. Lähdetäänkö huomenna baariin?

Vierailija
2/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Minä kyllä haluan miehen. Ja perheen. Mutta ei vaan jaksa nostaa takapuoltaan sohvalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, minnne sinun kaverisi ovat kadonneet? Omani ovat jääneet pikkuhiljaa matkan varrelle muuton myötä.

Vierailija
4/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 20:53"]

ap, minnne sinun kaverisi ovat kadonneet? Omani ovat jääneet pikkuhiljaa matkan varrelle muuton myötä.

[/quote]

Samoin... Muuttojen myötä kai lähinnä.

Kakkonen, liian kaukana olet. Harmi..

ap.

Vierailija
5/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde baariin, sieltä voi löytyä uusia kavereita tai ainakin pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin.

Vierailija
6/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä masennu lisää, on varmasti paljon kaltaisiasi. Oma mieheni pamautti pari viikkoa sitten haluavansa eron, ja sen jälkeen ei ole yhtäkään iltaa kotona viettänyt, kun kuulemma "ahdistaa jutella", ensimmäisen viikonlopun oli jopa kokonaan poissa ja jätti vain minut lasten kanssa ilman ennakkovaroitusta.

Vierailija
7/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:03"]

Älä masennu lisää, on varmasti paljon kaltaisiasi. Oma mieheni pamautti pari viikkoa sitten haluavansa eron, ja sen jälkeen ei ole yhtäkään iltaa kotona viettänyt, kun kuulemma "ahdistaa jutella", ensimmäisen viikonlopun oli jopa kokonaan poissa ja jätti vain minut lasten kanssa ilman ennakkovaroitusta.

[/quote] mulla ihan sama tilanne. Munmies jättänyt avioerohakemuksenkin. Eilen tuli postissa. Oon ihan hajalla

Vierailija
8/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä täälläkin. Mulla on kyllä mies, mutta ystäviä ei ole käytännössä lainkaan. Työkavereita vain ja tuttuja. Plääh ja plaah kun olis kiva olla sosiaalista elämää.

Vierailija
9/9 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:09"]

Yksinäistä täälläkin. Mulla on kyllä mies, mutta ystäviä ei ole käytännössä lainkaan. Työkavereita vain ja tuttuja. Plääh ja plaah kun olis kiva olla sosiaalista elämää.

[/quote]

Niinpä.