Pe vai la baariin?
Kommentit (18)
Perjantaisin aviomiehet liikkeellä töistä suoraan ja roikkuvat naisissa hela tiden. Lauantaisin enemmän vapaita miehiä.
Eilenkin oli baarissa noita varattuja miehiä ja ai että niiden piti olla juuri niitä harskeimpiä puheiltaan ja kädetkään eivät ihan pysyneet siellä missä vaimo olisi halunnut niiden pysyvän.
Aikanaan stadissa tuli vietettyä tälläistä viikkoa muutamaan kertaan: To - Kalle, Pe - Prunni, La - Happy Days, Su - Hesperian yökerho. Ja ei, en ollut ainoa kun törmäsin samoihin naisiin melkein joka päivä tuon kierroksen aikana.
Itse valitsisin perjantain, että jää sitten vielä sunnuntai muksuille, että jaksaa siis satalasissa. Mullakin jo isommat mukulat.
Toki tulisin pe ajoissa himaan, että saisin päikkärit (vanha ei muuten jaksa) ja sitten saunan kauttaa iltaan.
Perjantaisin paljon työporukkaa ja juttelevat vaan keskenään. Tai noh, aina joku karkaa, mutta La onnaa vielä paremmin.
Lauantaisin on Helsingissä paljon enemmän porukkaa liikeellä :) Parempi päivä bilettää!
T. Helsingin yöelämässä töissä
Tänään, minäkin tänään. on sit huomenna ohi ja voi rentoutua koko lauantain :)
Mulla on ollut aina sellainen käsitys, että nuoriso bilettää perjantaina ja vähän vanhemmat lauantaina. Pitääkö paikkaansa? Huomaako siellä baarissa mitään eroa ikäjakaumassa?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 20:34"]
Mulla on ollut aina sellainen käsitys, että nuoriso bilettää perjantaina ja vähän vanhemmat lauantaina. Pitääkö paikkaansa? Huomaako siellä baarissa mitään eroa ikäjakaumassa?
[/quote]
Ei mun mielest' huomaa eroa ikäjakaumassa... NE sedät siellä jammaa 20v tyttöjen arsessa kiinni molempina päivinä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 20:34"]
[/quote]
Ei mun mielest' huomaa eroa ikäjakaumassa... NE sedät siellä jammaa 20v tyttöjen arsessa kiinni molempina päivinä.
[/quote]
:D Okei. :)
Jos oot helsingissä, niin lauantaisin on ehdottomasti enemmän jengiä liikenteessä aikakin keskustan baareissa. Poikkeuden tuo ainoastaan pikkujoulusesonki, jolloin pe suositumpi.
Lauantaina. Perjantaisin on saunavuoro ja muutenkin voin olla töiden jäljiltä aika väsynyt.