Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin tänään työkaverin.

Vierailija
30.08.2013 |

Hah, siinäpä selittelee pomolle maanantaina tekemisiään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun omat pisteetkään nousseet pomon silmissä, kielikello.

Vierailija
2/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun sä olet hyvä ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Sen verran selvä tapaus ja räikeä moka.

ap

Vierailija
4/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, tekisit vaan omat työsi.

Vierailija
5/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ihanko käräyttämisen ilosta kerroit pomollesi vai oliko työkaveri ihan oikeasti menetellyt huonosti? Kieltämättä vahingoniloinen asenteesi ei tehnyt vaikutusta minuun. 

Vierailija
6/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 19:12"]

Ihan sama. Sen verran selvä tapaus ja räikeä moka.

ap

[/quote]

Jos se ei ollut sellainen moka, mikä olisi vaarantanut kenenkään hengen, tai firman turvallisuuden, voin sanoa että pomosi pitää sua vaan perseennuolijana ja sitähän sinä oletkin.

Vierailija
7/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIva kun peukutat itseäsi ap! :D

Vierailija
8/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 19:14"]

No niin, ihanko käräyttämisen ilosta kerroit pomollesi vai oliko työkaveri ihan oikeasti menetellyt huonosti? Kieltämättä vahingoniloinen asenteesi ei tehnyt vaikutusta minuun. 

[/quote]

En käräyttämisen ilosta vaan ihan siitä syystä, että kyseinen työntekijä teki sen verran räikeän mokan. Ja vielä ilmiselvän. Hänen takiaa kaikki joustanut (pomoja myöten) sen verran paljon ja nyt menetti kyllä ksavonsa. Luuli ettei jää kiinni tempustaan, mutta jäi kuitenkin.

Niin ja omta hommat hoisan ja mysö hänen.

Vierailija
9/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin ja omta hommat hoisan ja mysö hänen."

Apua :).

Vierailija
10/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin otsikon perusteella, että olit onnistunut polttamaan työkaverisi. Joka tapauksessa aika ilkeältä työkaverilta kuulostat.

Vierailija
11/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekopää

Vierailija
12/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseennuolija ja kahjo, tollaisiahan on kyllä joka työpaikoissa, voi voi sua ap. Sellaisista ei tykkää pomot, eikä toiset työntekijätkään kun kieli ruskeana pyöritään

Vierailija
13/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla työskentelet ap?

Vierailija
14/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä kommentteja! Miten sairaita ihmisiä täällä oikein käy?

Apllä lienee tullut mitta täyteen. Tuskin tämä työkaverin ensimmäisen moka oli. Kuulostaa tyypiltä, jonka virheistä tai lusmuilusta muut työkaverit -ainakin ap - kärsvit. Ei kaikkea tarvitse katsoa läpi sormien solidaarisuuden ja "kaikki yhdessä pomoja vastaan-liikkeen" nimissä.

Vierailija
15/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Meilläkin pari työntekijää joiden työmoraali on ihan perseestä, menevät aina sieltä mistä aita matalin, työnoa huonoa jälkeä saa muut korjailla ja selitellä ja se työtuntien määrä mitä muut saa tehdä näiden parin lusmun lintsattua töistä.. Kehtaavat vielä kehuskella tuolla, kyllähän se kiertää ja kantautuu aina jonkun duunikaverin korviin. Voi kun olisi näyttöä ja voisi käräyttää. Eikö vielä nämä kaksi ole aina arvostelemassa, haukkumassa ja levittämässä negatiivista ilmapiiriä työpaikalle. Ovat juurikin noita aikasempien viestien kaltaisia tuomitsijoita, joskus varmaan ihan 'varoittavana esimerkkinä' puhuvat, että muut pitävät varmasti suunsa kiinni. Mutta ei tätä kauan kestä, pomo selvästi odottaa oikeaa aikaa, vähennyksiä on tulossa meidänkin yksikköön.

Vierailija
16/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti teitä ihmisiä riepoo? Aloittaja  ei ole edes maininnut työtään (?), ette te oikeasti voi laittaa tollaisia paskamaisia kommentteja asiasta josta ette tiedä mitään???? Ihan oikeasti, kyseessä voi olla vaikka vakava sh:n lääkkeen annosteluvirhe tai mikä tahansa muu missä ihmisten henki on voinut olla vaarassa tai joku on kärsinyt muuten suurta haittaa. "kielikello", ihan totta akat, kaikkien persettä ei tarvitse työyhteisössä nuolla. Ootte te akkoja.

Vierailija
17/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kielikellot: mitä aattelette työkavereista jotka ei ilmianna lääkehuoneessa lääketokkurassa olevaa hoitajaa, kännissä opettavaa ala-asteopettajaa, vakavasti mielenterveysongelmaista lastenhoitajaa jne? Tai mitä aattelette työkaverista joka röökaisi jonkun tosi paloaran materiaalin lähellä, vaarantaisi sekä muut että itsensä?

Kaikki olen omassa elämässäni läheltä nähnyt, yhden käräyttänyt (ja ei hitto oon ylpee).

Vierailija
18/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi kielikello! Minäkin käräytin työkaverin tänään, vähän erilaisista asioista kylläkin ( eivät vaarantaneet kenenkään terveyttä tmv.). Tämä kolleega ei vain ymmärrä, että jos menetämme asiakkaita hänen toistuvien väärinkäytöstensä vuoksi, vaarantuu meidän omat työpaikkamme ja siihen minä en aio alistua lojaaliuden nimessä. Olen mieluummin lojaali työnantajalle ja saan siitä varmasti vihat tietyiltä henkilöiltä niskaani, mutta toisin kuin nämä henkilöt, minä en liity tämän yhden ihmisen ympärillä pyörivien lampaiden joukkoon. On se kummallista, miten yksi "rivityöntekijä" onnistuu karismallaan nostamaan itsensä pikkupomon asemaan muiden rivityöntekijöiden silmissä ja toiset tanssivat hänen pillinsä mukaan suojellen häntä toistuvasti.

Vierailija
19/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 21:26"]

Täälläkin yksi kielikello! Minäkin käräytin työkaverin tänään, vähän erilaisista asioista kylläkin ( eivät vaarantaneet kenenkään terveyttä tmv.). Tämä kolleega ei vain ymmärrä, että jos menetämme asiakkaita hänen toistuvien väärinkäytöstensä vuoksi, vaarantuu meidän omat työpaikkamme ja siihen minä en aio alistua lojaaliuden nimessä. Olen mieluummin lojaali työnantajalle ja saan siitä varmasti vihat tietyiltä henkilöiltä niskaani, mutta toisin kuin nämä henkilöt, minä en liity tämän yhden ihmisen ympärillä pyörivien lampaiden joukkoon. On se kummallista, miten yksi "rivityöntekijä" onnistuu karismallaan nostamaan itsensä pikkupomon asemaan muiden rivityöntekijöiden silmissä ja toiset tanssivat hänen pillinsä mukaan suojellen häntä toistuvasti.

[/quote]

Veit sanat suustani. Piti lukea kahteen kertaan, aivan kun itse oisin kirjoittanut. Ootko varma, ettet oo mä :)

Vierailija
20/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa vittu mikä luuseri ap on ! kateellinen paska, joka nyt kuvittelee olevansa tosi sankari. Ei millään pahalla mutta jos olisit minun alaiseni niin katsoisin sinua kuin pahaista paskaa ! Jos työkaverisi ei aiheuttanut kenellekkään hengenvaaraa niin miksi teit noin ? Olet oikeasti firman pahin PASKA !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän