Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita jonkun FB-kaverin tämän päivän status! Löytyykö yhteisiä kamuja :D

Vierailija
30.08.2013 |

Valitse vaikka joku, jolla on paljon kavereita :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äntligen fredag

Vierailija
2/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole tarkoitettu julkisiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lite planering... – paikassa Svenska Klubben / Gourmet Restaurang Bacchus.

Vierailija
4/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun tää ois hauska viestiketju kato tarkistamaan että kirjottaako ne ihmiset sinne facebookkiin muuta ku "aamupalaksi rahkaa nam" "tulin just salilta, nyt särkee paikkoja" "taidanpa tarttua imuriin" - turhanpäiväisiä päivityksiä ;) Harmi kun en itse ole fb:ssä todistamassa näitä ilmiöitä!

Vierailija
5/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TGIF

Vierailija
6/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö kukaan enää edes Facebookia? Sehän on niin 2007.

Vierailija
7/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

. . .pohtii onko maailmassa ainoa ihminen joka on sytyttänyt sinappisen kermakastikkeen palamaan. Vahingossa.

Vierailija
8/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonlopun teemana on ruoka: tänään saapasmaan herkkuja ja huomenna saksiniekkoja. Ja kohta on syksy, niin saa sieniäkin! Namimaiskis ja herkullista viikonloppueloa itse kullekin!

tällä facebook-kaverillani on satoja kavereita, eli joku yhteinen varmaan löytyy, enkä voi jäädä kiinni ;)

Vierailija
9/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Vaasan yliopiston lukuvuoden 2013-2014 avajaisiin maanantaina 2.9. klo 14.15!
Ohjelman ja lisätiedot löydät yliopiston verkkosivuilta:

Vierailija
10/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukassa selviytymistilanteessa ihminen voi selvitä juomalla omaa virtsaansa, juuri kun aloitin kuseen purkkiin, mun modeemin syttyi taas valot.

Vierailija
11/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän kirjoita. He ovat minun kavereitani ja minä heidän siksi, että oleme ystävystyneet. Päivitykset eivät ole juuri koskaan julkisia.

Vierailija
12/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vapaa-aika käytetty oman itsensä hemmotteluun♥ Uuden Guessin laukun onnellinen omistaja♥ Tänään tyttöjen kanssa illalliselle ja ehkä myös baareilemaan. Nyt hakemaan **** ja ******* (lapset) hoidosta kotiin ja viemään niitä isiensä luokse että tämä mami pääsee viihteelle piiiiiitkästä aikaa! Ihana ilta tiedossa! "

Vierailija
13/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likasensuon messias kiroaa kaikki kiinalaiset pensselit. V***u mä näytän ihan teurastajalta!

Vierailija
14/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:19"]

Ei niitä ole tarkoitettu julkisiksi

[/quote]

Ai ei vai? No ehkä sitten ei kannattaisi olla Facebookissa.

Vierailija
15/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi työnteko oo kyll mun juttu. Kauhee väsy ja sitt pitäis jaksaa olee ihana ja kiltti äitiki työpäivän jälkeen

Vierailija
16/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on työ viikko taputeltu ja pääsen viikon lopun viettoon... jos sitä vaikka vähän juhlistaisi muutamalla... kukaan lähössä minnekkään tänä iltana niin ottakaapa yhteyttä ja meillä voitas vaikka alotella sauna illan ja asijaan kuuluvien sauna juomien merkeissä... katellaan sitten mitä illan köllykässä keksitään. :)))))

Vierailija
17/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerrompa teille pari faktaa tästä aamusta:
Tuun yövuorosta, kerkeen nukkuu 4 h, ku herään klo 12 siihen, että joku tulee kotiin. Okei, se on Jerkko, käännän kylkee. Menee hetki kun kuitenkin päätän vilkasta sängystä; meidän olkkarissa seisoo joku spuge. ...WTF!?! Saan suunnilleen paskahalvauksen ja yritän etsiä samalla jotain vaatetta ylle. Onneksi se lähtee melko liukkaasti ku huudan sille. Oli eksyny, väärä ovi. Ainiin, ja kerkes käyttää meidän vessaakin.
1. Pidä takaovi lukossa kotona ollessasikin.
2. Naapureillasi voi olla yllättäviä ystäviä.
3. Käytä yöpukua. Myös kotona.
4. Älä juo niin paljoa, että eksyt."

:DD

Vierailija
18/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70 kaveria ja kukaan ei ole tainnut päivittää tänään tilaansa. Tai sitten ne ei näytä niitä mulle...

Vierailija
19/19 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaha mies taas otti ja lähti ryyppää vaik oli sovittu et se on tänää kotona lastens kans mut ei.. vituttaa että taidan korkata siidrerin.