Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele ravintolaa Tampereella

Vierailija
30.08.2013 |

Vähän pihalla ravintolatailanteesta Tampereella. Mikä paikka hyvä tällä hetkellä. Toiveissamme hyvä ruoka, saa olla laadukas, rauhallinen tunnelma, sijainti keskustassa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 19:13"]

Mä en ymmärrä Saludin ja Grill:n hehkutusta! Itse olen saanut kummassakin paikassa ala-arvoista ruokaa!!

Näsineula on sellainen fine dining-paikka, josta saa kyllä hyvää ruokaa, mutta omaan elämänfilosofiaani ei kyllä iske sellainen pipertely...

Omat suosikkini hieman rennommasta päästä ovat Frankly, 2 H+K. Myös Palatsi-musiikkiteatterin ravintola on hyvä, tosin Ilman esitystä on mahdollista syödä vain Palatsin grillin puolella, joka tarjoilee vain pihvejä, salaatteja, pastaa, hampurilaisia jne.

-tampesterilainen

[/quote]

Ehkä se meille, joiden kotipaikkunnalla on vain joku Rosso tms. ketjupaikka, on kuitenkin hyvä. Tampereella nuo on hyviä, mutta parempiakin on. 

New York on hyvä vaihtoehto Amarillolle. 

Vierailija
42/52 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiliholvi on keskustassa, on laadukas, on rauhallinen tunnelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan´s Steakhouse! Ihan paras!

Vierailija
44/52 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkipaikka on 2h+k. Sitten kun haluaa kunnon pubiruokaa voi ajella nekalaan wanhaan tappiin. 

Vierailija
45/52 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 17:49"]

Viikinkiravintola Harald!  

[/quote]

Toi on ketjupaikka. Ei kovin hyvä. On ollut parempi ennen kuin muuttui ravintolaketjuksi.

[/quote]

Ai. En tiennyt ketjuravintolaksi. Kävin 2003 ja se jäi jotenkin postiivisena mieleen, meitä oli pieni seurue.

Salud saisi sitten myös ääneni ja uudistunutta Näsinneulaa on tosiaan kaverit kehuneet.

Onko ap muuten vielä linjoilla vai lähtikö se jo sinne Manseen? :D

Nro 30

Vierailija
46/52 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haraldia on muutamalla paikkakunnalla, mutta ei kovin monella, itse käynyt Kuopiossa ja Tampereella, Oulussa ja Jyväskylässä ainakin taitaa myös olla, mutta niissä en ole käynyt, muistaakseni muutama muu kaupunki vielä, mutten muista missä enkä jaksa tarkistaa.  Osa on hyvää, osa ei. Lounas ei ollut hyvä, tuotiin pöytään muusi ja lihapullat, itsekin teen parempia. Lista-annokset olleet yleensä hyviä, mutta jälkiruuista osa kummallisia, myös maistuu oudolle. Alkuruoka tosi hyvää. 

Vierailija
47/52 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huberille ääni täältä, jos pidätte laadukkaasta lihasta! Älkää menkö The Grilliin, petytte! Jos haluatte jotain erilaista, ja todella hyvää ruokaa, menkää Huberiin. Sijainti on hyvä. Ruoka taivaallista. Kastike parasta mitä olen koskaan maistanut. Rauhallinen tunnelma. Kannattaa muistaa pöytävaraus.

Vierailija
48/52 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonin alueella Panimoravintola Plevna. Rento paikka ja hyvää ruokaa. Ruoan jälkeen sit siitä kävelee leffaan, niin on hyvä setti illalle.

Vierailija
49/52 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsinneula on ihan ok mutta annokset on pieniä. Kannattaa käydä ensin kebabilla, niin voi sitten syödä rauhassa hotkimatta sen piperryksen.

Oma ääni Stefanin steikki haussille.

Vierailija
50/52 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coussica. Hieman syrjässä keskustassa tosin, mutta kyllä ihan kävelymatka esim. keskustahotelleista. 

Vierailija
51/52 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/52 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan