Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö köyhä äänestät kokoomuslaisia?

Vierailija
30.08.2013 |

Vai joko huomaat keiden asialla ovat?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, kampanja jatkuu. Tiedoksi vain, että ne jotka todella köyhyyttään ruikuttavat, tuskin ovat koskaan kokoomusta äänestäneet. Eivät välttämättä äänestäneet ollenkaan, tai sitten jotain pöhköpersua tai muuta pelleä. Kokoomus  saa yli puoli miljoonaa ääntänsä hyvä-  ja keskituloisilta palkansaajilta ja yrittäjiltä.

Vierailija
2/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran erehtynyt Kokoomusta äänestämään ja toista kertaa en sitä virhettä tee. Olen myös äänestänyt SDP:tä, mutta sekin tuntuu nykyään vieraalta. Persuja en ikimaailmassa tule äänestämään enkä vasemmistoliittoa.. Mitä jää jäljelle: Vihreät, Keskusta, Kristilliset ja RKP.. Kyllä kaipaisin jo jotain ihan uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, Ohis, mutta Urpilaisella ei itsellään lapsia, joten helppo napsaista lapsiperheiltä etuuksia pois.

Vierailija
4/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin äänestää persuja jos he eivät vastustaisi tasa-arvoista avioliittoa.

Vierailija
5/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän käydään äänestämässä, sitä paremmin ne kokoomuslaiset ja porvaripuolueet menestyvät ja tavallisen rahvaan oloja heikennetään. No se on tietenkin ihan itsestä kiinni vaivautuuko äänestyspaikalle sen numeron kirjoittamaan. Tällä äänestysaktiivisuudella mitä viime vaaleissa on ollut, niin sama meno jatkuu ja toimenpiteet kohdistuvat opiskelijoihin, pienituloisiin ja muutenkin niihin heikompiosaisiin. Vaivalla kehitetyt, verovaroin yllapidettävät etuudet ajetaan alas. Toisaalta sitä saa mitä tilaa ja haluaa. Äänestämättä jättäneiden ei kannata marista, jos nykyiset toimenpiteet kirpaisevat

Vierailija
6/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:08"]

3, Ohis, mutta Urpilaisella ei itsellään lapsia, joten helppo napsaista lapsiperheiltä etuuksia pois.

[/quote]

Ikäänkuin Urpilaiset ja kumppanit tarvitsisivatkin jotain etuuksia itse, hehän saa sellaista palkkaa, etteivät edes varmaan tiedä mitä on elää alle 2000€ tuloilla nyky-Suomessa. Joten vaikka hänellä olisi lapsia, niin tuskin silti ymmärtäisi tavallisia lapsiperheitä sen paremmin.

Vierailija
7/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:09"]

[/quote]Eikö sieltä löydy ketään kuka ei vastustaisi. Kaikista pahoista valittava se pienin pahin.

Vierailija
8/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:13"]

[/quote]

Ikäänkuin Urpilaiset ja kumppanit tarvitsisivatkin jotain etuuksia itse, hehän saa sellaista palkkaa, etteivät edes varmaan tiedä mitä on elää alle 2000€ tuloilla nyky-Suomessa. Joten vaikka hänellä olisi lapsia, niin tuskin silti ymmärtäisi tavallisia lapsiperheitä sen paremmin.

[/quote]Urpilainen jossakin haastattelussa kertoi pienituloisen olevan ihmisen, joka tienaa alle 3000 euroa kuukaudessa. Kuinka monta meitä tässä maassa onkaan? Omat tuloni alle 400 euroa kuukaudessa.

Vierailija
9/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Eikö sieltä löydy ketään kuka ei vastustaisi. Kaikista pahoista valittava se pienin pahin.

[/quote]

On varmaankin sellaisia mukana, mutta jos annan ääneni sellaiselle niin se saattaa kuitenkin lopulta auttaa homofobisen pääsyssä eduskuntaan/valtuustoon. Puolueilla on myös ryhmäkuri ja koska Persujen johtohahmot vastustavat homoutta niin ole kovin vaikeaa arvata miten siellä ohjeistettaan näissä asioissa äänestämistä.

Vierailija
10/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiköyhä ei äänestä.

Vierailija
11/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

niin siis kummallista on se, että kaikkien niiden säästöpuheiden jälkeen tässä ei ole napsaistu lapsiperheiltä (eikä työttömiltä tai asumistukea saavilta) mitään etuisuuksia pois, vaan niitä on lisätty.

Mä odotan nyt vaan, että toimittajat ehtii lukea rakenneuudistusohjelmaa siihen asti, että lystin maksaja käy ilmi. Veikkaan, että se olen minä: tavallinen työssäkäyvä korkeakoulutettu kouluikäisten lasten vanhempi. Mehän kaikki muukin joudutaan maksamaan.

Vierailija
12/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:16"]

[/quote]

On varmaankin sellaisia mukana, mutta jos annan ääneni sellaiselle niin se saattaa kuitenkin lopulta auttaa homofobisen pääsyssä eduskuntaan/valtuustoon. Puolueilla on myös ryhmäkuri ja koska Persujen johtohahmot vastustavat homoutta niin ole kovin vaikeaa arvata miten siellä ohjeistettaan näissä asioissa äänestämistä.

[/quote] Toisaalta voisi ajatella myös niin päin, että tasa-arvoisen avioliiton kannattaja voisi tuoda keskusteluihin lisää väriä ja uutta näkökulmaa myös ajatusta vastustavien mieliin. Perussuomalaiset voisivat profiloitua hyvän yhteistyön puolueena, jonka sisään mahtuu erilaisia ihmisiä ja keskustelu onnistuisi luontevasti erilaisista mielipiteistä huolimatta. :)

Vierailija
13/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:23"]

[/quote]

niin siis kummallista on se, että kaikkien niiden säästöpuheiden jälkeen tässä ei ole napsaistu lapsiperheiltä (eikä työttömiltä tai asumistukea saavilta) mitään etuisuuksia pois, vaan niitä on lisätty.

Mä odotan nyt vaan, että toimittajat ehtii lukea rakenneuudistusohjelmaa siihen asti, että lystin maksaja käy ilmi. Veikkaan, että se olen minä: tavallinen työssäkäyvä korkeakoulutettu kouluikäisten lasten vanhempi. Mehän kaikki muukin joudutaan maksamaan.

[/quote]

niin sinua 20 vuotta vanhemmat maksoivat koulutuksesi ja nyt työssäkäyvät lapsettomat maksavat lapsiesi koulun, ne saikkupäivät joita otat lapsiesi vuoksi, lapsilisät...

Vierailija
14/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:16"]

[/quote]

[/quote] Toisaalta voisi ajatella myös niin päin, että tasa-arvoisen avioliiton kannattaja voisi tuoda keskusteluihin lisää väriä ja uutta näkökulmaa myös ajatusta vastustavien mieliin. Perussuomalaiset voisivat profiloitua hyvän yhteistyön puolueena, jonka sisään mahtuu erilaisia ihmisiä ja keskustelu onnistuisi luontevasti erilaisista mielipiteistä huolimatta. :)

[/quote]

Totta tuokin, mutta puolue saa ääneni vasta kun kehitystä on tapahtunut.

Vierailija
15/15 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:58"]

Jahas, kampanja jatkuu. Tiedoksi vain, että ne jotka todella köyhyyttään ruikuttavat, tuskin ovat koskaan kokoomusta äänestäneet. Eivät välttämättä äänestäneet ollenkaan, tai sitten jotain pöhköpersua tai muuta pelleä. Kokoomus  saa yli puoli miljoonaa ääntänsä hyvä-  ja keskituloisilta palkansaajilta ja yrittäjiltä.

[/quote]

Höpö höpö. Tiedän vaikka kuinka monta köyhyyttään ruikuttavaa urpoa, jotka itse kertovat äänestävänsä Kokoomusta täysin oman etunsa vastaisesti.