Mitä tuo Lintilä taas sekoilee??
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-matkustusrajoitukset-euroopa…
"Suomen matkustusrajoitukset Euroopan tiukimpia: Ministeri Lintilä toivoo siirtymistä muun Euroopan tasolle – "Matkustusrajoitukset eivät ole se keino"
Kommentit (15)
Sillä on jotenkin hirttänyt kiinni tuo matkustushomma. Sama juttu monen muun ministerin kanssa. Jokain tuijottaa putkikatseella vain sitä omaa sektoria sillä silmällä että pääsisikö tekemään puoluepolitiikkaa ja kitisemään muita ministereitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Virkamiehet päättää kielloista, ei ministeri. Muuten 2015 tapahtunut invaasio ei olisi persujen syytä.
Persuvirkamiehetko invaasiosta päättivät?
Lintilä näköjään ainoa järkevä ministeri. Keväällä korona talttui ihan hyvin, samat keinot nyt vain käyttöön eli Uusimaa ja ravintolat/yökerhot kiinni. Todistetusti toimiva keino.
Mun mielestä korona-aikaan ei pitäisi riehua Lintsillä. Mutta tämä on vaan mun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Lintilä näköjään ainoa järkevä ministeri. Keväällä korona talttui ihan hyvin, samat keinot nyt vain käyttöön eli Uusimaa ja ravintolat/yökerhot kiinni. Todistetusti toimiva keino.
..ja keväällä ULKOMAILLE matkustus laitettiin täysin jäihin
Kysymys on taloudesta, rahasta, ei mistään muusta.
Johan tuon käsittää tyhmempikin ihminen.
Elinkeinoministerin on pidettävä oman toimialansa puolta.
Johan matkustusrajoitukset näkyvät rankasti matkatoimistojen alasajona ja se on juuri Lintilän toimialaa:
Koettaa pitää yritykset pystyssä ja ihmisillä työpaikat, koronasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä korona-aikaan ei pitäisi riehua Lintsillä. Mutta tämä on vaan mun mielipide.
Oho siis unohtakaa, luin väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ja keväällä ULKOMAILLE matkustus laitettiin täysin jäihin
Ei laitettu, ihmiset vain luuli niin. Lakitietoiset edelleen kävi ulkomailla keväällä. Mutta lennot ja laivat saisi minunkin puolesta perua, omalla autolla Norjaan/Ruotsiin ei ole mikään riski.
Vierailija kirjoitti:
Johan matkustusrajoitukset näkyvät rankasti matkatoimistojen alasajona ja se on juuri Lintilän toimialaa:
Kyllä Lintilänkin pitäisi tajuta että jos nyt ei rajoiteta matkailua, joudutaan sulkemaan se kokonaan viimeistään marras-joulukuussa ja silloin koko talous romahtaa täysin. SUomessa on Euroopan tiukimmat rajoitukset ja niiden ansiosta Euroopassa vähiten tartuntoja. Jos näitä toimenpiteitä ei tehtäisi, lopputulos tuhoaisi taloutta vielä enemmän. Eikä tässä mitään ole suljettu, vaan matkatoimistot vetää itse johtopäätöksiä, fiksusti. Jos Marin jyrää Lintilän hallituksen neuvotteluissa, miksei Mika saa siellä suutaan auki vaan itkee jälkikäteen omia päätöksiään mediassa? Pupupöksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho siis unohtakaa, luin väärin
Lukihäiriö kannattaisi käydä diagnosoimassa?
Jos matkustusta ei rajoiteta niin silloin joudutaan pahimman tapahtuessa sulkemaan taas kaikki ravintolat ym. ja sitäkö Lintilä haluaa? Rajoitetaan ulkomaille matkailua niin saadaan kotimarkkinat pidettyä toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Lintilänkin pitäisi tajuta että jos nyt ei rajoiteta matkailua, joudutaan sulkemaan se kokonaan viimeistään marras-joulukuussa ja silloin koko talous romahtaa täysin. SUomessa on Euroopan tiukimmat rajoitukset ja niiden ansiosta Euroopassa vähiten tartuntoja. Jos näitä toimenpiteitä ei tehtäisi, lopputulos tuhoaisi taloutta vielä enemmän. Eikä tässä mitään ole suljettu, vaan matkatoimistot vetää itse johtopäätöksiä, fiksusti. Jos Marin jyrää Lintilän hallituksen neuvotteluissa, miksei Mika saa siellä suutaan auki vaan itkee jälkikäteen omia päätöksiään mediassa? Pupupöksy.
Mikalle ottaa koville kun Sanna pyyhkii hänellä pöytää ja joutuu nuolemaan Sannan jalkapohjatkin. Ei ole selvästikään tottunut ottamaan käskyjä vastaan naisilta. Itkee sitten jälkikäteen kuin pikkulapsi kun ei saa suutaan muutne auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikalle ottaa koville kun Sanna pyyhkii hänellä pöytää ja joutuu nuolemaan Sannan jalkapohjatkin. Ei ole selvästikään tottunut ottamaan käskyjä vastaan naisilta. Itkee sitten jälkikäteen kuin pikkulapsi kun ei saa suutaan muutne auki.
Minusta on myös tullut Lintilästä tunne että on aikamoinen setämies sovinisti.
Virkamiehet päättää kielloista, ei ministeri. Muuten 2015 tapahtunut invaasio ei olisi persujen syytä.