Ärsyttävä kommentti!!!!!!!!!!!1
joimme aamukahvia.mieheni sanoi, että yritti herättää minua kello 1 yöllä kun parivuotiaamme inahti huoneessaan. en kuulemma herännyt millään ja lapsikin lopetti ininän itsekseen ja nukahti uudelleen. en kyllä ymmärrä miksi pitäisi juosta sen huoneeseen jos se inahtaa yhden kerran yössä, se on jo melkein kolmevuotias eikä vastasyntynyt.
jokatapauksessa mieheni vaahtosi miten ei saanut minua hereille. sitten hän sanoi ilkeällä äänellä: "No onhan sitä pakko nukkua kun on ensin viisi tuntia lojunut sohvalla!"
Lapsi meni illalla kello 21 nukkumaan. Sitten mieheni surffasi illan tietokoneella ja minä lojuin sohvalla kännykkäni kanssa ja kirjoittelin av:lle. Nukkumaan menimme kello 22:20.
Kysyin, että mitä mitä minun pitäisi sitten tehdä kun lapsi nukkuu? Eikö ole normaalia lojua sohvalla? Hän tekee sitä itsekin joka ilta. Tiskit oli tiskattu, koti oli siisti, pyykit narulla.
Kysyin, että miksi sanot minulle noin ilkeästi, en lojunut viittä tuntia illalla vaan melkein puolitoista tuntia.
Mies sanoo että eihän mitään sillä tarkoittanut, sanoipa vaan.
Minusta tuo on selvää v*ttuilua. Että onhan sun pakko nukkua yöllä niin syvässä unessa ettet juokse joka ininän takia lapsen huoneeseen, vaikka illalla vaan lojuit VIISI tuntia sohvalla.
Ärsyttää!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kommentit (14)
Lapsi oli nukkumassa! Kai minäkin saan silloin makoilla kotona?
ap
mies siis oli hereillä, kun lapsi änähti, eikä itse mennyt katsomaan mikä hänellä oli hätänä? tällä kertaa se ininä loppui toki, mutta ihmetyttää se, että miehesi automaattisesti olettaa, että sinä heräät, jos hän itse on hereillä.
jos mies menee aamulla töihin ja sinä jäät kotiin, sinä todennäköisesti olet se, joka yleensä öisin hoitaa, mutta jos mies on jo hereillä, niin miksi ihmeessä herättää sinua? meillä mies aikoinaan nappasi tytön kainaloon ja paineli katselemaan tämän kanssa televisiota, jos tyttö ei silittelyllä nukahtanut ja jos valvomista jatkui niin pitkään, että mies ei uskonut pystyvänsä aamulla muuten heräämään, hän toi lapsen minulle.
Saat makoilla siinä missä miehesikin.
Mä luulen, että miehelläsi on marttyyri-äiti kompleksi. Hyvä äiti kun herää, jos lapsi yöllä inisee. Äidit eivät nuku, jos lapsi valvoo. Ja tämähän ei koske isiä.
Olisit kysynyt, että miksi ei mennyt itse katsomaan inisevää lastaan.
Olisikohan seksinpuutetta miehellä? mieheni narisee ihan kaikesta kun on puutteessa.
Tänään illalla, kun lapsenne on nukkumassa ja kotihommat hoidettu, niin seiso siinä sohvan vieressä tehden samaa kuin sohvallakin, näpräät kännykkääsi ym. Älä missään nimessä istu, jos meiehsi tätä kummeksuu, niin viittaa tuohon ylityperään kommenttiin 5 tunnin löhöilystä.
Ei sillä ole seksinpuutetta, ei se halua minua kuin kaksi kertaa vuodessa. Minä voisin vaikka joka päivä.
Hyvä, tänään illalla juoksentelen sitten ympäri asuntoa silittämässä vaikka pyykkiä, pesemässä ikkunoita jne.
Minä kyllä ärsyynnyin hänen kommentistaan, kuin olisin muka niiiiiiin levännyt lojuttuani 1,5 h illalla sohvalla, etten tarvitse yöunia! Ärsyttää! Miehelläni on huonot unenlahjat, heräilee öisin eikä saa sitten nukahdettua uudelleen. Siksi varmaan kuulee jokaisen lapsen pieraisun. Mutta minä nukun aina kun minua ei häiritä ja olen onnellinen, että lapsi on viimeinkin oppinut nukkumaan yöt ja nyt minäkin nukun!
ap
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:18"]
Ei sillä ole seksinpuutetta, ei se halua minua kuin kaksi kertaa vuodessa. Minä voisin vaikka joka päivä.
Hyvä, tänään illalla juoksentelen sitten ympäri asuntoa silittämässä vaikka pyykkiä, pesemässä ikkunoita jne.
Minä kyllä ärsyynnyin hänen kommentistaan, kuin olisin muka niiiiiiin levännyt lojuttuani 1,5 h illalla sohvalla, etten tarvitse yöunia! Ärsyttää! Miehelläni on huonot unenlahjat, heräilee öisin eikä saa sitten nukahdettua uudelleen. Siksi varmaan kuulee jokaisen lapsen pieraisun. Mutta minä nukun aina kun minua ei häiritä ja olen onnellinen, että lapsi on viimeinkin oppinut nukkumaan yöt ja nyt minäkin nukun!
ap
ap
[/quote]nääh... et kyllä juoksentele mitään illalla, jos kaikki on tehty. sanot vain huomenna aamulla miehelle, että mitäs lusmuilua se sun eilisiltainen tietokoneella olo oikein oli.
Kokeeko AP siis itse että ei tee tarpeeksi kotona hommia? Vai miksi pahitit mielesi tuosta?
Ap pahoitti mielensä siitä, että jos lojuu illalla 1,5 h tuntia sohvalla av:lla lueskellen ja kirjoitellen (tai miehen mielestä 5 h vaikka se ei ollut niin kauan) niin sitten ei ole ansainnut yöunia. Mitä turhaan nukkuu kun lojuu illalla jo sohvalla tekemättä mitään.
Mielestäni teen paljon kotihommia. Mies ei tee mitään. Koti on siisti ja meillä on ihan hyvää ruokaa aina säännöllisesti. Minusta oli niin turhaa ja toisen mielen pahoittamista sanoa tuo kommentti, että "No onhan sitä pakko nukkua kun on ensin viisi tuntia lojunut sohvalla!"
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 08:18"]
joimme aamukahvia.mieheni sanoi, että yritti herättää minua kello 1 yöllä kun parivuotiaamme inahti huoneessaan. en kuulemma herännyt millään ja lapsikin lopetti ininän itsekseen ja nukahti uudelleen. en kyllä ymmärrä miksi pitäisi juosta sen huoneeseen jos se inahtaa yhden kerran yössä, se on jo melkein kolmevuotias eikä vastasyntynyt.
jokatapauksessa mieheni vaahtosi miten ei saanut minua hereille. sitten hän sanoi ilkeällä äänellä: "No onhan sitä pakko nukkua kun on ensin viisi tuntia lojunut sohvalla!"
Lapsi meni illalla kello 21 nukkumaan. Sitten mieheni surffasi illan tietokoneella ja minä lojuin sohvalla kännykkäni kanssa ja kirjoittelin av:lle. Nukkumaan menimme kello 22:20.
Kysyin, että mitä mitä minun pitäisi sitten tehdä kun lapsi nukkuu? Eikö ole normaalia lojua sohvalla? Hän tekee sitä itsekin joka ilta. Tiskit oli tiskattu, koti oli siisti, pyykit narulla.
Kysyin, että miksi sanot minulle noin ilkeästi, en lojunut viittä tuntia illalla vaan melkein puolitoista tuntia.
Mies sanoo että eihän mitään sillä tarkoittanut, sanoipa vaan.
Minusta tuo on selvää v*ttuilua. Että onhan sun pakko nukkua yöllä niin syvässä unessa ettet juokse joka ininän takia lapsen huoneeseen, vaikka illalla vaan lojuit VIISI tuntia sohvalla.
Ärsyttää!!!!!!!!!!!!!!!!1
[/quote]Olet keskimääräistäkin tyhmempi kotimamma. Ja yleisesti ottaen kotiäidit ovat heikkolahjaisimpia.
Johan on outo mies. On hereillä, kun lapsi inisee, eikä mene itse katsomaan, mikä on hätänä vaan yrittää herätellä sinua. Sitten vielä aamulla ilkeilee siitä sinulle.
Tekisi mieli sanoa, että pistä kiertoon mokoma pilkunn****ja. Tuollainen piirre voi ainoastaan pahentua, ellette puhu asiasta perusteellisesti. Keskustele miehesi kanssa hänen tarpeestaan syyllistää sinua. Kysy, mikä on hänen tavoitteensa ja mitä hän haluaa avioliitolta.
Erikseen voisitte keskustella vielä miehesi seksuaalisesta haluttomuudestakin. Ei nimittäin ole normaalia tuollainen pihtaaminen. Siihenkin löytyy varmaan ihan oikea syy sekä jonkinlainen parannuskeino.
No ärsyttäähän se, jos joku vain makoilee kotona yhden lapsn kanssa.