Ihmisen paras tapa edistyä elämässään on hyvä käytös
Tarvitaan muutakin mutta yleisesti hyvä käytös luo turvallista tilaa. Huono käytös tekee ihmisistä vastenmielisiä mutta hyvä käytös saa ihmiset tuntemaan itsensä arvostetuiksi
Kommentit (7)
Mitä sillä menestyksellä tarkoitetaan, rahaa ja pörräämistä toisten peikkojen kanssa?
En ole menestynyt, mutta pulmatilanteissa olen saanut todella hyvää palvelua virastoissa ja kaikkialla, koska käyttäydyn todella hyvin ja kohteliaasti. Se saa vastapuolen vastaamaan samoin ja tekemään "parhaansa" mun asioiden puolesta. Olen ollut myös hyvä asiakaspalvelussa työskennellessä. Vihainenkin siitä tokenee, kun itse käyttäytyi. No, mut kasvattikin mun mummo, joka syntyi 100 vuotta sitten. Niillä ihmisillä oli ennen vähän toisenlainen käytösmoodi, arvostan. Porukassa oli ennen tyyliä, ulkoista ja sisäistä.
Kyllä. Itselläni työkokemusta n. 15 vuotta. Eri alan töistä ja eri yrityksistä. Kaikista ammattitaitoisimmat ja pidetyimmät ihmiset ovayt niitä, jotka osaavat käyttäytä. Eivät kiroile, ottavat muut huomioon, ovat me-asenteella, ovat kohteliaita, hymyilevät jne....
Vierailija kirjoitti:
En ole menestynyt, mutta pulmatilanteissa olen saanut todella hyvää palvelua virastoissa ja kaikkialla, koska käyttäydyn todella hyvin ja kohteliaasti. Se saa vastapuolen vastaamaan samoin ja tekemään "parhaansa" mun asioiden puolesta. Olen ollut myös hyvä asiakaspalvelussa työskennellessä. Vihainenkin siitä tokenee, kun itse käyttäytyi. No, mut kasvattikin mun mummo, joka syntyi 100 vuotta sitten. Niillä ihmisillä oli ennen vähän toisenlainen käytösmoodi, arvostan. Porukassa oli ennen tyyliä, ulkoista ja sisäistä.
Itse en ole aina saanut hyvää palvelua vaikka kuinka hyvin käyttäydyn. Rajoittuu tosin vain terveydenhuoltoon, jossa kaikenlaista manipulointia esiintyy kun sairaast ihmiset hoidattavat potilaidensa kautta itseään. Muussa elämässä on pätenyt.
Asiahan on ainakin täällä Suomessa aivan päinvastoin, kuten nro 2 sanoi. Suomessahan on vahva omahyväisyyttä korostava ilmapiiri. Ei tarvitse mennä kuin Ruotsiin, niin asenneilmapiiri on aivan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole aina saanut hyvää palvelua vaikka kuinka hyvin käyttäydyn. Rajoittuu tosin vain terveydenhuoltoon, jossa kaikenlaista manipulointia esiintyy kun sairaast ihmiset hoidattavat potilaidensa kautta itseään. Muussa elämässä on pätenyt.
En kans ja siksi tätä on vuosien varrella tullut testattua.
Olen siis yleensä kiltti ja hiljainen= olen näkymätön.
Kun olen korottanut ääntäni ja tullut vihaiseksi= olen saanut palvelua.
Ja höpö höpö. Parhaiten menestyvät ilkeät, omahyväiset öykkärit. Me kiltit vaan kärsimme hiljaa. Narsistit eivät käyttäydy hyvin ja siitä huolimatta menestyvät. Väitteesi siis ontuu.