Kyllä on NOLOA mennä sp-testeihin miehen syrjähypyn vuoksi!
Kommentit (14)
olin sp-testissä oman suojaamattoman syrjähypyn vuoksi, nuori naislääkäri oli todella asiallinen, vaikka häpesin ennalta. toinen juttu olikin sitten testejä kailottava labratyöntekijä.. mutta testeihin vaan ja kerro syy, lääkärit on nähneet vaikka mitä, ei ne tuota ihmettele. jos menet yksityiselle, pyydä joku kiva ja rento lääkäri, yleensä ajanvaraajat osaa suositella sopivia. tsemppiä!
Ahaa. Pitääkö siellä siis selittää, miksi käyt testeissä?
Minun ei ole koskaan täytynyt.
Järkevää mennä, nolompi olla menemättä.
Täytyy selittää! Ensin yritin päästä ihan muuten vaan,olisin päässyt vain klamydiatestiin.Sitten kun sanoin että miehellä on uusi VIROLAINEN nainen,pääsin heti hiv,ym testeihin...ap
en tiedä pitääkö, mutta multa lääkäri kysyi, miksi epäilen sp-tautia. oli työterveyshuolto ja mulla oli tulehdusoireita, ehkä kysyi siksi. ei ollut sp-tautia onneksi!
Voi hemmetti!
Helsingissähän olisi ollut sp-klinikka jossa voi käydä nimettömänä. Ei siellä tarvii selitellä mitään, eikä tarvitse olla edes hesalainen. Kaveri piipahti siellä Tampereelta.
Toki oman paikkakunnan lääkäri on joutusampi ja liki.
kysyykykyyn syytä sen takia, että kaikki testit ei tule automaattisesti (ikävä kyllä) vaan sen mukaan jos on riski ryhmässä.
Höpöhöpö. Paljon nolompaa olisi mennä oman syrjähypyn vuoksi.
Ei todellakaan tarvii mitään selitellä missään. Ne on ammattilaisia ja jos jotain kysyy niin ainoastaan hoidollisista syistä.
En ymmärrä kommenttia pääsystä. HIV testiinhän yritetään saada kaikki vaikka väkisin joten olet varmasti tulkinnut tilanteen väärin.
Klamydia tutkitaan kaikilta sp-testeihin haluavilta. Jos haluaa muita testejä, kysytään seksuaalihistoriaa, oireita ym. Tämä siksi, ettei "turhanpäiten" ote muita (kalliita kokeita).
T: TH Hämeestä
Ei Tampereella ainakaan pääse noin vaan esim. hiv-testiin. Mun piti huijata, että syrjähyppinyt ex-mieheni on käyttänyt piikkihuumeita, ennenkuin sain testin ja mielenrauhan. Muiden naistensa kansallisuuksia mulla ei ollut tietoa..
Hetkinen... sun mies on pettänyt sua virolaisen kanssa eikä käyttänyt ehkäisyä?
Tsemppaa kuitenkin, suurin osa on parannettavissa.