Minkälainen on huominen työasusi?
Itse mietin vasta aamulla kun olen tsekannut sään. Mahd. valkoiset tiukat caprit, pitkä valkoinen toppi ja lyhyehkö tummansininen v-aukkoinen puuvillaneule. Jalkaan purkkarit. Tai sitten ne caprit ja pitkä puuvillaneule ja jalkaan purkkarit.
Tai sitten jotain ihan muuta... riippuu kelistä.
Asiakaspalvelun back officessa asiantuntijana työskentelen
Mitä sinä laitat päälleesi huomenna? Niin ja minkälaista työtä teet?
Kommentit (29)
Jos menisin huomenna töihin. Pukisin kotona varmaankin farkut ja jonkun kivan paidan. Ja töissä, violetti/vihreä/oranssi sävysen nappipaidan ja valkoiset housut. Näillä mennään kaikkki työvuorot.
Farkut ja ohut pitkähihainen sifonkipaita, alla narutoppi. Sandaalit, vyö, hopeakoruja. Olen töissä kirjastossa.
Laitan varmaan tummansinisen paidan ja tummansiniset housut sekä jalkaan mustat turvakengät.
Tummansiniset prässihousut, vaaleansininen kauluspaita, tummansininen solkukeliina...onneksi on olemassa virkapuku niin ei tarvitse stressata työpukeutumisesta.
teepaita, neuletakki ja farkut, joka päivä. Väri varmaan sen mukaan mikä kaapissa on päällimmäisenä. Asiakaspalvelua virastossa.
Siistit, mutta rennot tummat housut ja rento huppari tms. Yrittäjä olen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 20:31"]
Itse mietin vasta aamulla kun olen tsekannut sään. Mahd. valkoiset tiukat caprit, pitkä valkoinen toppi ja lyhyehkö tummansininen v-aukkoinen puuvillaneule. Jalka2an purkkarit. Tai sitten ne caprit ja pitkä puuvillaneule ja jalkaan purkkarit.
[/quote]
Varmaan trikoopaita ja collarit. Jalkaan saatan kiskaista tohvelit sukkien päälle. IT-asiantuntija, ja etäpäivä.
Mustat housut, musta T-paita ja oranssi liivimekko. Koulussa, työnantajan maksama työasu.
Ehkä punaiset collegehousut ja t-paita, valkoinen tms?
Asiakaspalvelussa itsekin.
Farkut ja huppari.
Inssi toimistohommissa.
Yöpaita. Teen töitä kotona etänä.
Farkut, ruutupaita, lenkkarit/kumpparit, aamulla joku takki.
Maatalousyrittäjä olen.
Haalarit ja turvakengät. Konepajatyöntekijä.
Farkut, t-paita, huppari ja tennarit. Olen pph.
Haalarit ja turvakengät, luultavasti joku maski myös. Automaalari olen.
Mekko ja korkkarit, hillittyjä koruja.
t. viestintäjohtaja
Vapaapäivä, mutta muuten turvakengät, musta pitkähihainen paita ja musta/keltaiset huomiohousut ja takki samaa sarjaa. Rekkakuski.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 20:31"]
Itse mietin vasta aamulla kun olen tsekannut sään. Mahd. valkoiset tiukat caprit, pitkä valkoinen toppi ja lyhyehkö tummansininen v-aukkoinen puuvillaneule. Jalka2an purkkarit. Tai sitten ne caprit ja pitkä puuvillaneule ja jalkaan purkkarit.
[/quote]
Varmaan trikoopaita ja collarit. Jalkaan saatan kiskaista tohvelit sukkien päälle. IT-asiantuntija, ja etäpäivä.
[/quote]
Toinen it-työläinen laittaa t-paidan ja shortsit. Nillä on mukava olla etäpäivänä.
Ensihoitajan työverneet ;)