Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lävistys rintakehässä uusi naisten suosikki

Vierailija
29.08.2013 |

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2013082017388880_ka.shtml

Ei kiitos, ihan perinteiset korut riittää minulle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin tuon jutun pari päivää sitten. Oon vähän harkinnut mikrodermaalia, mutta mua arveluttaa se, että se voi revetä helposti ja toisaalta olen kuullut, että se korun ankkuri kasvaa helposti ihoon kunnolla kiinni ja poistaminen sattuu. Joten ehkä mä sit jätän väliin.

Vierailija
2/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo on kuvottavan rumia ja lisäksi tosi tulehdus-/uloskasvamisalttiita...mutta jos joku haluaa niin ihan vapaasti vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin myös tuon ja kyllä ovat oksettavia! Hyi että. Inhoan kyllä kaikkia muitakin läväreitä korviksia lukuunotamatta. Myös nenäkoru menee, mutta sen on naisella oltava mielestäni pieni ja siro nappi. Aika harvalle miehele sopii ja yksi esimerkki niistä, joille ei todellakaan käy

on Jesse kaikuranta.

Ei tuommoisille äidin pullapoikataikinoille, ei.

Miehelle käy korvikset tai jopa sellaiset laajennetut renkaat. jos se jotenkin sopii hänen elämäntapaansa ja -asenteeseensa. Mutta ei kiitos: ei kenellekään esim. nännilävistyksiä.

Vierailija
6/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yhdellä opiskelijakaverilla oli tuollainen vuosia sitten. toisaalta se oli ihan hauska, mutta samalla jotenkin törppö. miksei voi vaan käyttää kaulakorua? ja sitten pitää tietysti aina miettiä, että millaisen paidan laittaa, haluaako että koru näkyy vai ei ja miten se näkyy, onko kaula-aukko sopivan kokoinen jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän