Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko joku nähnyt Teemun vikittelevän muita naisia yöelämässä?

Vierailija
29.08.2013 |

Tai ollut jopa itse vikittelyn kohteena? Olen aina leimannut tällaiset asiat ilkeämielisenä juoruiluna, mutta alkaa mietityttää. Miten muka juorulehdet eivät ole julkaisseet mitään?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruja minäkin kuullut. En ole itse nähnyt.

Vierailija
2/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruja minäkin kuullut. En ole itse nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon! Kai nyt joku on nähnyt omin silmin, jos tämä on kerran niin yleistä, kun väitetään.

Vierailija
4/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille julkimoille Helsingissä on aivan omat piirit kuten omat "yksityiset baarit" . Onhan Teemu aikamoinen pleijari.

Vierailija
5/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niissä yksityisissä baareissa vain muita julkimoita ole? Tuolta yöelämästä löytyy aika hemmetin hyvännäköisiä naisia, jotka eivät ole julkimoita.

Vierailija
6/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tahtoisi uskoa ilkeitä huhuja....mutta realisti silti olen. Houkutuksia varmaan on ollut tarjolla. Se onkin sitten eri asia, onko Teemu osannut/halunnut pysyä kaidalla polulla.

Toisaalta, ehkä polyamorinen liitto sopii Selänteille ja on yhteinen sopimus? Miksi siis turhaan suhtautua tiukkapipoisesti ja vaatia samoja moraalimalleja kuin itsellä on käytössä..? Jokaisella parilla on omat yhteiset sääntönsä, ainakin toivottavasti. Eihän pettämistäkään tapahtuisi, jos molemmat avoimesti tietäisivät missä mennään.

Vierailija
7/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse kuulkaa vongata. Akat konttaa kilvan baaripöytien alla antamassa poskihoitoja näille teidän puhtoisina pitämille julkimoille.

Vierailija
8/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli ainakin nähnyt jotain vehtaamista yökerhossa n.10v. sitten. Tuli vaan joskus puheeksi kun sanoin että tuo Teemu on niin lutusen näköinen.. Mutta joo, aivan sama, evvk. Se nyt olisi suurempi ihme jos rikas julkkis, jolle tyrkytetään seuraa jatkuvasti, ei lankeaisi.

Vierailija
9/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillehän tulvii pillua ovista ja ikkunoista. Jostain syystä media (seiska) ei näistä jutuista kirjoittele. Olen aina ollut siinä luulossa että Teemun seikkailut on ihan yleistä tietoa.

Vierailija
10/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä on tullut nähtyä Teemu vikittelemässä, eikä siihen ole mitään yksityisklubejakaan tarvittu. Esimerkiksi Tapiola Gardenissa muinoin herraa näki useasti. Espoon piireissä myös ihan tunnettu fakta, tämä Teemun vilkas naiselämä...

Vierailija
11/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko, enpä kyllä välitäkkään tietää. Mutta kyllä tämä suomi on ahdistavan pieni maa että joka ikisen julkkiksenkin asiat tiedetään ja kuulutetaan ympäri nettiä. 

Vierailija
12/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Teemu??

Vierailija
13/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku lehti näistä kirjoittaisi jos olisi totta? Ei Teemukaan voi koko lehdistöä vaientaa. Ja kai nettiinkin olisi jo kuvia levinnyt.

Vierailija
14/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun teemuja on maailma täynnä.

Vierailija
15/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olettepa sinisilmäisiä. Nimimerkillä nähnyt ja paljon. 

Vierailija
16/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt! Olin töissä yökerhossa 15v sitten....

Vierailija
17/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Taksijonossa lääppi jonkun naisen kanssa kymmenkunta vuotta sitten.

Vierailija
18/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tänään ole selvitelty niitä vuoden '69 tapahtumia eli eikö kukaan tosiaan nähnyt sitä kun isukista on vähän epäselvää. Bodom voi selvitä samalla.

Vierailija
19/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porschen ääni korvissa soi.

Vierailija
20/25 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonee jotakin sekin, että jopa kanadalainen jääkiekkoa fanittava tuttavani osasi Teemusta puhuessamme mainita tämän pleijerimaineen. Oli hänkin kuullut, että pelimatkoilla Teemu on nähty usein baareissa vikittelevän nuoria naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän