Mieheni ei ole koko 30-vuotisen yhdessäolon aikana sanonut minua kauniiksi tai hyvännäköiseksi.
Kun lähdetään johon laittautuneena, hän keekoilee peilin edessä ja ihmettelee kuinka komea onkaan =)
Kommentit (18)
Ei minunkaan mies kohta 20 v suhteen aikana. Mutta silti ajattelen, että olen ihan jees ulkonäöltäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mies kohta 20 v suhteen aikana. Mutta silti ajattelen, että olen ihan jees ulkonäöltäni.
En minä kaunis olekaan mutta ihan hyvännäköinen ja jees =)
Millaisia ur poja teidän miehet oikein on? Varsinkin tämän joka kehui toistai naista! On ne suomi miehet kyllä joskus vaan niin ur poja.
Jos et ole hyvännäköinen, miksi sinua pitäisi sellaiseksi kutsua?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole hyvännäköinen, miksi sinua pitäisi sellaiseksi kutsua?
Älä hanki parisuhdetta, please!
Miksi olet huolinut jonkun kiltin miehen? Olisit ottanut tavallisen, puhekykyisen miehen normaaleilla sosiaalisilla taidoilla.
Ensin pitäisi saada kuva ap:sta, jotta voisi kommentoida paremmin.
Ei parisuhteessakaan ole syytä valehteluun.
Hyvät miehet arvostavat rehellisyyttä.
Minun mieheni kehuu melkeinpä päivittäin. Olen surullinen teidän puolestanne, joilla on urpå miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ur poja teidän miehet oikein on? Varsinkin tämän joka kehui toistai naista! On ne suomi miehet kyllä joskus vaan niin ur poja.
Urpoja, mutta rehellisiä kuitenkin.
Itsehän olette ristinne valinneet.
Ei minuakaan ole kauniiksi kehunut, ei oma, eikä sinun miehesi. Tai no, oma mies on, kun olen käskenyt :D
Rehellinen mies on kultakaivos! Go for it girl. You're worth it!
Tiedän itse, että en ole hyvännäköinen ja mieheni tietää sen myös, eikä onneksi siis lässytä minulle pazzkaa. Mutta olen iloinen siitä, että hän kehuu minua äärimmäisen hyväluonteiseksi ja valloittavaksi persoonaksi. Ulkonäkö rapistuu, luonne ei niinkään :)
Reilusti yli 30 vuotta takana. Ei kertaakaan ole sanonut mitään positiivista ulkonäöstä ei luonteesta ei mistään. Joskus katson vanhoja valokuvia ja tiedän olleeni hyvinkin sievä tyttö/nainen. Surettaahan se. Niin... itse olen kehunut. Kehun vieläkin.
Sama. Sen on kyllä sanonut kommentoidessaan jotain toista naista, että "paljon paremman näköinen kuin sinä."
Ei oikeasti ole itse kovinkaan kummoisen näköinen, mutta luulot on kovat.