'Sinulla menee hienosti !
Laitat tänään saunan lämpiämään, syöt saunamakkaraa ja nautit elämästä. Puutarhasta napsaiset lisukkeet ketsupille/sinapille.
Zinc
Kyllä elämä on sitten joskus ihanaa !
Kommentit (39)
Mein kauppaan. Toivotan meinmäänille hyvää.
Missäs se kuva on että jotta voisin syödä?
Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!Makkaraa!!!
Minä teen tänään kiuas makkaraa. Saunaon kello 8 valmis. Ihanaa hikoilua. Jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliisit sjoittanut siiihen kultaan kuten sanoin., Esiim yksi sukulainen joka on harvardin käynyt on sen vuokksi miljonäääri nyt.
Arvaatko mitää nämä korkeastikoulutetu sanoi mun pikku veljestä kun ne katsoi kun se oli syntynyt ja sen ulkoonäöstä: "tuosta ei tule koskaan menestyjäää".
Muttta en tiedä oliko se lopulta sarkasmia koska ollaan joskus pelatttu tuota älypään matikka visaaa kimpassa ja pikkuveli ratkaiseee ne muuutamassa sekunissa mikä on minusta ihan käsitttämätöntä ja hän on pidempi kuiin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliisit sjoittanut siiihen kultaan kuten sanoin., Esiim yksi sukulainen joka on harvardin käynyt on sen vuokksi miljonäääri nyt.
Arvaatko mitää nämä korkeastikoulutetu sanoi mun pikku veljestä kun ne katsoi kun se oli syntynyt ja sen ulkoonäöstä: "tuosta ei tule koskaan menestyjäää".
Muttta en tiedä oliko se lopulta sarkasmia koska ollaan joskus pelatttu tuota älypään matikka visaaa kimpassa ja pikkuveli ratkaiseee ne muuutamassa sekunissa mikä on minusta ihan käsitttämätöntä ja hän on pidempi kuiin minä.
Peruskoulun pääättötodistus yli 8.
Vierailija kirjoitti:
Kaubbaan. Ja zinc laita se kuva!
En tarvii pic
Vierailija kirjoitti:
Kaubbaan. Ja zinc laita se kuva!
Ok, en ois laittanut, mut ku kerran kyselet ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Olet pahasti humalassa Zinc.
En
Zinc
Minä olen opettanut että makkarasta annetaan pic yhdessä saunassa järjen mukaan.
Ei ikinä niin että lähetetään dicpic saunamakkaran sijaan.
Zhinggnihz zinz Zhanz
Onko muita saunojia tänä iltana ra makkan kanssa?
Ai että kuin saa monen vuoden jälkeen kiukaassa tehtyä ra makkaa. Ai että... tsaijjaijjaijjaijjaaa...A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet onnesi kukkuloilla !
Zinc
Totta. Sain tänään vasaran.
Mitä meinasit tehdä sillä ?
Zinc
Ainakin on hyvä murjoa keksit pieneksi voileipäkakun pohjaa varten. Myös muuhun kotitalousmurjoamiseen käynee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Ainakin on hyvä murjoa keksit pieneksi voileipäkakun pohjaa varten. Myös muuhun kotitalousmurjoamiseen käynee.
Dze on hyvä juttu. Mulla on nyt saunamakkaraa, odottelen, että mc&cheese valmistuu
Zinc
Minä tein saunamakkaraa lihaisasta makkarasta ja se oli virhe. Miksi ette sanoneet että osta jauhoista makkaraa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Dze on hyvä juttu. Mulla on nyt saunamakkaraa, odottelen, että mc&cheese valmistuu
Zinc
Tarvitsen jauhoja. Riisi pelastaa.