Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi paska

Vierailija
29.08.2013 |

Meillä on 6kk ikäinen koira, itse olen aina pitänyt itseäni enemmän kissaihmisenä mutta suostuin koiraan kun mies sen tahtoi ja olen sen hoitoonkin osallistunut. Nyt alkaa vaan tuntua etten kestä enää ja ei olisi pitänyt suostua koko koiraan. Koira ei ole lähellekään sisäsiisti ja luulen että siisteyskasvatus on mennyt pieleen. Mies ei ole kovin aktiviisesti asiaa ajanut ja hänen vastuullaan koira kuitenkin pääasiassa on ollut. Koira saa olla päivät pitkät ulkona vapaana kun asumme maalla mutta silti se sisään tullessaan pissaa tai kakkaa johonkin matolle. 

Toinen rasittava piirre on että koira seuraa minua jatkuvasti joka paikkaan. Se pelkää kuopustamme 2v ja on ottanut minusta suojelijan itselleen koska olen päivisin kotona miestä enemmän. On kuitenkin todella stressaavaa kun koira kulkee kiinni minussa jatkuvasti, tulee vessaankin perässä ja jos laitan oven kiinni, raapii sitä. 

Ärsyttävää on myö kun lähden lasten kanssa ulos ja koiran pitäisi jäädä sisään, pikku juttu mutta sitä saa estää luikahtamasta ovesta kun tosiaan koko ajan on siinä kytiksellä eikä päästä minua silmistään. 

Olen raskaana ja mietin miten ihmeessä kestän kun vauva syntyy ja minussa on kaksi riippujaa ja vielä melko pieni kuopuskin! Joo tiedän, tiedän, olisit miettinyt ennen kuin hankit koiran ja blaa blaa blaa. Pakko saada vain valittaa. Miehen kanssa ei voi puhua kun hänestä koira on vain ihana ja söpö ja sen paskatkin tuoksuu ruusuille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku kommentti tähän.

Se koira on siis vain puoli vuotta vanha, eli ihan pentu vielä! Eihän siinä iässä olla vielä kaikkia niksejä opittu...

Vierailija
2/2 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin miehen kanssa ei voi puhua? tottakai puhut. jos ei muuten usko niin jätä ne pskat ja pssit vähäksi aikaa siivoamatta ja anna miehesi hoitaa asian, jahka kotiin tulee (kannattaa poistaa matot ja viettää lapsen kanssa aikaa jossain toisessa huoneessa tuollaisessa tapauksessa.) eiköhän mies pikkuhiljaa huomaa, ettei riitä se, että koira on söpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän