Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä pilkkasi menkkakipujani, niiden runsautta ja tamponien kokoa

Vierailija
19.08.2020 |

Minulla on todella runsaat menkat ja myös kivuliaat. Pyysin häntä tuomaan minulle särkylääkkeen kun jo itkin kivusta. Hän matki minua kimeällä äänellä "yhy yhy kun sattuu vää vää vää"

Myöhemmin oli löytänyt vessan kaapista tamponini (se imukykyisin niistä aina kahtena ensimmäisenä vuotopäivänä) Ja tuli naureskelemaan että ei ihme ettei sulle seksi maita kun työnnät tällaisia metrin tötteröitä sisääs. Ja että ei ole normaalia että muijalta valuu litratolkulla verta, se tarkoittaa sitä että on väljä v*ttu. Eksälleen riitti ne pienet suojat (pikkuhousunsuojat)

En jaksaisi tuollaista käytöstä kun olemme jo kuitenkin molemmat täysi-ikäisiä. Minä 19v ja poikaystävä täyttää ensi kuussa 19v.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä, mut ne pitää laittaa vielä kasvamaan. Kunnon mies ei naureskelee naisensa menkoille, kivuille eikä tamponin koolle. Kunnon mies vielä vaikka hakee niitä tamponeja tai siteitä ihan mukisematta jos on tarve.

Jotkut ovat jopa ylpeitä siitä, että saavat ostaa niitä nais-/tyttöystävälleen/vaimolleen.

Vierailija
42/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka jonku verikusen tuleminen p*illasta ulos voi sattua :D

Ei se veren ulos tuleminen sitä kipua aiheutakaan, vaan kohdun lihasten kramppaaminen. Jos et tiedä, miltä lihaskramppi tuntuu, on sinulle mahdoton selittää kuukautiskipuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOku on tainnut nukkua biologian tunnilla tai ei ole käynyt kouluja lainkaan... :D Jopa minun mieheni tietää mistä kivut johtuvat, minun ei edes ole tarvinnut selittää kun pyysin kerran tuomaan siteitä ja särkylääkettä.

Vierailija
44/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies valittaa menkoista, niin sanokaa, että vain kerran kuussa ja loppuu viiskymppisenä, mutta ukot "vuotavat" ja sotkevat harvase päivä (kuolemaan asti).

Vierailija
45/45 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se veren ulos tuleminen sitä kipua aiheutakaan, vaan kohdun lihasten kramppaaminen. Jos et tiedä, miltä lihaskramppi tuntuu, on sinulle mahdoton selittää kuukautiskipuja.

Tämäkin on yksilöllistä, siis kuinka voimakkaina krampit tuntuvat. Joillakin heikosti, joillakin taas oikein voimakkaasti. Tällä keinolla kohdun on päästävä (eli supistukset, jotka tuntuvat kramppeina ja saavat vuodon liikkeelle) eroon tästä kohdun limakalvosta, mikä ei saanut hedelmöitynyttä munasolua niin sanotusti pitkän valmistautumisen jälkeen. Tuskin kukaan sitä kalvoa kaivella tahtoisi tai miettikää, jos pitäisi käydä lääkärissä joka kuukausi tyhjentämässä, jos luonto ei itse olisi tätä kehittänyt tätä kuukautisvuotoa. Rasittavaa tämä on, mutta luonto päätti, että näin kerrotaan mahdollisuudesta lisääntyä.