Alkoholsmi ja NOPEASTI JUOMINEN
Moikkulis,
Alkoholisti täällä hei. Ihan vain sellaista lähdin ajattelemaan, että onko tuo vaimon kyttääminen oikeasti hyvästä? Nythän homma menee niin, että kun "pitää käydä autotallissa" niin juon aivan sairaan nopeasti 3kpl puolen litran olutta. Vaihtoehtoisesti otan viinahörppyä niin paljon, että melkein oksennan. Ja olen oksentanutkin! Mutta pakko koska riippuvuus ja koko aikaa ei voi olla asiaa autotallille. Sitten ollaan tilanteessa X, missä mä olen klo 21 aivan sikana päissään ja vaimo motkottaa. Olisiko helpompi antaa kipata sitä keppanaa kaikessa rauhassa sohvalla?
Yläpeukuttajien mukaan keppanaa pitäisi saada kipata rauhassa ja alapeukuttajien mielestä jallua ison hörpsyin piilossa. Antakaahan tulla.
Kommentit (8)
Loppuisko motkotus, jos et olisi ysiltä ympäripäissäsi?
Vierailija kirjoitti:
Loppuisko motkotus, jos et olisi ysiltä ympäripäissäsi?
Loppuisi, mutta mitä se tähän nyt liitty?
Vierailija kirjoitti:
Oikea alkoholisti juo n. 20-prosenttisia liköörejä, koska ne imeytyvät nopeiten. Esim. Gambina ja Valdemar ovat hinta- ja prosenttitasoiltaan oikeiden alkoholistien valintoja.
Luoja sä olet aivoton, et hirveästi ymmärrä sairautta alkoholismi? Alkoholistillako ei voi olla lempijuomia, vaan heidän pitäisi maksimoida lopputulos vain tietyillä aineilla? Heh,
Onko teillä joku erityinen syy asua edelleen yhdessä? No älä huoli, nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Toivottavasti vaimosi tajuaa ottaa hatkat. Sitten saat toteuttaa itseäsi vapaasti.
Itselleni tuo nopeasti kippaaminen on juuri kivaa. Vaimo valittaa kyllä, että miksi klo 22 pitää olla taas noin sekava, mutta se on kunnon kippaamista. Jos pitäisi juoda jotain lonkkua vaimon nähden tölkki tunnissa, niin se olisi vaikeaa. Mä käyn joko tallissa tai kellarissa hakemassa muka jotain kerran tunnissa ja siellä menee pari desiä Jaloviinaa samaan aikaan. Viinamäen mihet kestää viinaa aika hyvin.
Kerro vaimolle, että hakisi Netistä hakusanalla "Vertaistukea alkoholistien läheisille".
Moni alkoholistin puoliso, äiti, isä tai muu läheinen on lopettanut kyttäämisen, huolehtimisen ja öittensä valvomisen huolesta suunniltaan. Kun tajuaa, että ei ole ainoa, jonka elämä on mennyt ihan sivuraiteelle alkoholistin kyttäämisen takia ja saa kuulla muiden kokemuksia, miten alkoholistin tekemisistä voi irrottautua, alkaa voida paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Oikea alkoholisti juo n. 20-prosenttisia liköörejä, koska ne imeytyvät nopeiten. Esim. Gambina ja Valdemar ovat hinta- ja prosenttitasoiltaan oikeiden alkoholistien valintoja.
No minä olen ihmetellytkin miten yksi tuttu on nyt alkanut juoda likööriä.
Hän on aika pahasti alkoholisoitunut jo.