Montako orgasmia tarvitset päivässä?
Kysymys sekä naisille että miehille...Itse tarvitsen monta, ja olen siis nainen.
Kommentit (8)
En tarvitse yhtään. Pärjään hyvin ilman vaikka vuoden.
M44
2-5 kuukaudessa. Keskittyy usein pariin kolmeen päivään (varmaan ovulaatio silloin, kun olen "kiimainen"), muuten olen mielummin ilman seksiä.
N37
Aikamoista vaihtelua siis tuntuu olevan..itse tosiaan tarvitsen kyllä monta päivässä. Mies ei tietty jaksa enää kaikkeen yhtyä, mutta hän osaa muuutenkin ne minulle suoda.
Mielellään ainakin yksi päivässä. Joskus on tosin mukava edgetellä ja kasvattaa kiimaa miesystävän tapaamiseen asti.
Olen mies ja vaihtelee tosi paljon. Sinkkuna käteenvedosta kerran päivässä on tullut tapa ja vaikka ei mieli tekisikään niin tulee tumputettua joka ilta....lähes. Sitten on kausia kun jöpöttää toden teolla ja 3 kertaa päivässä tulee homma hoidettua. Parisuhteessa kumppani ei ymmärtänyt tätä kiiman lakipistettäni ja tuli onglemia :( Haukkui nyfomaaniksi!
1-4 on päivässä saatava, ja sinkkuna hoitelen itseni omin käsin onneen. Alkaa käydä tylsäksi ja käsittelisin mieluummin jotakin miestä kuin itseäni. Etsinnät ovat alkaneet ;)
N43
2-3 on suunnilleen vakio, mutta joskus ei riitä sekään.
- mies, 53 v -
2-3
M49