Huonon äidin olisi kannattanut kuunnella ihmisten palautetta ja palauttaa rahat. Nyt kukaan ei osta enää tuotteita, koska Sarin taskuun mennyt 100 000 veronmaksajien rahoja.
Sai jo 15 000€ osallistumisesta ohjelmaan, kuten kaikki muutkin ohjelmaan osallistuneet. Sen lisäksi 100 000. Tämä ei ollut hyvää julkisuutta Sarille. Nyt kukaan ei halua ostaa niitä suklaita tai valmisruokia. Sarin olis pitänyt tajuta tämä.
Kommentit (10)
Samalla tavalla aivottomat akat sen juttuja komppaa somessa kuin aina ennenkin.
Niin, tällaista se on kun ollaan Suomessa.
En ymmärrä, vvarsinkaan kun nuo valmisruuat eivät ole mikään uusi juttu. Noita "gourmee" valmisruokia ollut jo pitkään hyllyt pullollaan.
En ymmärrä kuka ostaisi ”huonon äidin” suklaata, ihan kuin suklaan syöminen tekisi äidistä huonon.
Mitä???? Sillä sadallatuhannella työllistettiin monta ihmistä. Esim..... totanoin.... öööö... monta.
Mä en ole alkujaankaan tajunnut tätä formaattia.
Tyyppi teki alkuun huonoa huumoria olemalla tavallinen äiti ja lanseeras sen huonona äitinä. Ei oikein onnistunutta touhua.
Nyt on keksinyt pyörän uudestaan. Muka huono äiti ostaisi eineksiä ja suklaata. Ei vaan ihan tavalliset äiditkin niitä ostelee. Toki en hänen tuotteitaan osta, koska on leimannut huonolla tavallisuuden.
Mä odotan, että tämä konsepti floppaa eikä palaa enää takaisin markkinoille.
Minä olen hyvä äiti, joten en kuulu kohderyhmään.
Jos tämän luokan puuhastelijan ”toimisto” on Suomen kalleimmassa osoitteessa, niin satatonnia on rouvalle pikkuhiluja.