Miehet, mitä mieltä olette pillukarvoista?
Kommentit (28)
Niitä päätyy väistämättä nieluun. Mutta on menetetty taistelu yrittää saada vaimoa niitä ajelemaan. Tai laihduttamaan. Tai aktiivisesti kuntoilemaan.
Tuuhea tummakarvainen majava jalkovälissä on naisen kauneuden kruunu. Sitä ei saa ajaa pois!
Kai ne haluaa vaihtelua, että välillä on ja välillä ei? Itse ajelen (ihan sama mitä mies siitä pitää), inhoan pillukarvoja.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 21:32"]
Niitä päätyy väistämättä nieluun. Mutta on menetetty taistelu yrittää saada vaimoa niitä ajelemaan. Tai laihduttamaan. Tai aktiivisesti kuntoilemaan.
[/quote]
Sänkipelto on ihanan sensuelli, raapii suloisesti :) Puutarhasta ny kukkaan tykkää :(
Diggaan 80-luvun tuheroista. Sellainen on ainoa oikea "pussy", joka saa jorman seisomaan tanakasti.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:07"]
Diggaan 80-luvun tuheroista. Sellainen on ainoa oikea "pussy", joka saa jorman seisomaan tanakasti.
[/quote]
Ihanaa!!!
Kyllä sitä posliinia nuolee mielummin...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:16"]
Kyllä sitä posliinia nuolee mielummin...
[/quote]
Eikä! Karvoitus tuntuu hyvältä poskea vasten nuollessa.
Mies joka tykkää tuherosta ei olis mun mies. Menis varmasti muutkin makuasiat ristiin ja pahasti.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:23"]
Mies joka tykkää tuherosta ei olis mun mies. Menis varmasti muutkin makuasiat ristiin ja pahasti.
[/quote]
Niinhän niiden makuasioiden pitääkin mennä ristiin heteroseksiasioissa. Mies tykkää naisen värkistä ja nainen miehen.
Karvojen kasvattaminen on selvä merkki siitä, että suhteen loppulaskenta on alkanut. Toisin sanoen se, ettei mimmi enää halua olla miehelleen mieliksi.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:23"]
[/quote]
Niinhän niiden makuasioiden pitääkin mennä ristiin heteroseksiasioissa. Mies tykkää naisen värkistä ja nainen miehen.
[/quote]
No toki, mutta makuasiat siisteyden ja ulkonäön suhteen. Niitä tarkoitin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:33"]
Karvojen kasvattaminen on selvä merkki siitä, että suhteen loppulaskenta on alkanut. Toisin sanoen se, ettei mimmi enää halua olla miehelleen mieliksi.
[/quote]
Entä jos mies nimenomaan pitää karvaisesta?
Haluan naiseni luonnollisena.Joka puolelta luonnollisena. Kainalokarvat saa ajella, mutta ei todellakaan ole pakko,en mä niistä kainaloista muutenkaan mitään kiksejä saa.
Mun mies tykkää että on luonnollinen. Ajelin kerran karvat kaikki pois, helvetin kovalla vaivalla, ja mies oli ihan järkyttynyt, en tee sitä enää :) Mies itsekin on joka puolelta karvainen, olishan se vähän outoa että minä kynisin itteni ihan karvattomaksi, ja mies ei kyni kuin pään alueelta.
Miehenä kyllä ajattelen että se on mun homma askarrella siitä seudusta mieleiseni, minähän siellä hengailen.
Vanhemmiten ne karvat lähtee ihan luonnollisesti, kun ikää vaan on tarpeeksi.
Niinkauan kuin naisella on karvoja, antaa vaan olla ihan rauhassa, en kaipaa vanhusta vierelle liian aikaisin (tai lasta).
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:33"]
[/quote]
No entäs jos naisella on oolut karvat jo suhteen alussa?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 02:20"]
Vanhemmiten ne karvat lähtee ihan luonnollisesti, kun ikää vaan on tarpeeksi.
Niinkauan kuin naisella on karvoja, antaa vaan olla ihan rauhassa, en kaipaa vanhusta vierelle liian aikaisin (tai lasta).
[/quote]
Mitä jos ei kasva karvat siellä? Sithän mä olisin lapsi :O sun logiikalla...
urbaanilegendaa