Näkö asiaa, auttakaa! :/
Eli oon jo vähän aikaa epäilly, että onkohan mun näkö huonontunu ollenkaan, "väliaikaisesti", pysyvästi vai miten? Esim. jos suljen molemmat silmät ja laitan kämmenet niiden päälle, otan kämmenet pois ja avaan silmät näkö on hetken aikaa tavallista sumeampi ja ehkä vasta n.minuutin kuluttua taas normaali(mpi).
Tiedän, että täältä en saa lääkärin neuvoja tai näin, mutta jos joku osaisi kertoa kokemuksen kautta tai vaan muuten, että mikä juttu tää on, niin olisin todella kiitollinen! Toki käyn jossain vaiheessa lääkärillä varmistamassa vielä asian, mutta olisi hienoa saada nyt jonkinlainen "kommentti" tähän.
En tiedä sitten, voiko se olla väliaikaista ja johtua huonojen elintapojeni vuoksi. Liikun kyllä, en kyllä niin paljon kuin pitäisi/suositus olisi ja olen aikamoinen sokerihiiri. Ylipainoa minulla ei kuitenkaan ole, mutta sellaista läskiä alavatsassa on ja "lihakset" hieman pehmoiset.. Ja olen vasta 19.v...
Oon ihan kauhuissani, joten asialliset kommentit olisivat jo lohduttavia.
Nimim. sokeutuva?
Kommentit (7)
Istutko paljon koneella? Onko kuivat silmät? Nukutko tarpeeksi tai tunnetko itsesi väsyneeksi? Väsyneet silmät oireilevat moninaisesti.
täh.. mulla kai on aina noin tehny. Ootko kokeillu ennen, vai vasta nyt, ja nyt vasta huomasit? Eikö muka kaikilla noin tee, että ensin on sumeempi, jos pitää kämmeniä silmillä? Varmasti kaikilla noin on, minä ainaki luulen niin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 21:30"]
Istutko paljon koneella? Onko kuivat silmät? Nukutko tarpeeksi tai tunnetko itsesi väsyneeksi? Väsyneet silmät oireilevat moninaisesti.
[/quote]
Joo kyllä koneella tulee istuttua työn puolesta. Ja on varmaan ne kuivat silmätkin, kun silmiä polttelee kun suljen ne. Ja voisin kai nukkua pidempäänkin..
Voi kiitos kommentista :), nyt jo rauhoittaa, vaikka ovat ehkä osasyy jne..
5/5 -ap
Ja ei mun mielestä ainakaan niin kauan ole jääneet sumeiksi, kun olen silmät avannu.. Oon joskus vuosia sitten kokeillu ja nyt vähän aikaa sitten uudestaan ja huomasin tuon..
Oonkohan vaan luulosairas....
-Ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 21:40"]
Ei näköä noin tutkita!
[/quote]
En oo tutkimassakaan näin, mutta kai se nyt jotain osviittaa antaa..? Jos ne ois vaan ne kuivat silmät, mut jos ei ja näin jatkuu, niin kyllä mä käyn lääkärillä tai jossain selvittämässä asian. Oman mielenrauhan takia ainakin.
Uppia uppia. Eikö kukaan tiedä..? :(