Kertoisitko?
Mieheni petti minua yhden ainoan kerran reilu vuosi sitten, se on ollut ainoa kerta meidän 27 vuoden yhteiselon aikana. Jäi kiinni vahingossa ja kertoi sitte kaikki. Annoin anteeksi tai en antanut koska en ole antanut vieläkään mutta jatkettiin yhteistä taivalta silti. Päätin silloin kun asia paljastui että kerron myös toisen osapuolen puolisolle heti kun saan tietää hänen nimen. Nyt vuosi jälkeenpäin olen sen saanut tietooni. Hän ei ole somessa ollenkaan joten nimen selvittäminen on ollut hankalaa. Lisäksi tämä mieheni kerta hoito ei missään somekanavilla ole julkaissut miehestä mitään kuvia nimiä ym. He ovat myös naimisissa niinkuin mekin mieheni kanssa. Nyt kun olen saanut nimen tietooni niin haluaisin kertoa hänelle mitä hänen vaimonsa on puuhaillut hänen selän takana.. niin kertoisitteko? Minä kyllä haluan ja ei siitä minulle mitään hyötyä ole muutakuin se että hänen miehensä saisi tietää millainen rouva hänellä on. Joten kertoisitteko näin vuoden jälkeen ja koska joudun kirjoittamaan hänelle vanhan aikaisen kirjeen niin miten kirjoittaisitte sen. Itseäni asia surettaa, suututtaa ja painaa edelleen mutta toisaalta meidän parisuhde on nyt paljon avoimempi kuin ennen.