Turun menomestat 30+-ikäisille?
Mitä suosittelisitte yli kolmikymppisille Turussa?
Millainen Venus on? Entä Apollo? Börs taitaa olla viime vuosikymmenen juttuja? Onko muita?
Kommentit (15)
olet jo varmaan auton valinnut mutta.. itselläni on ollut kumpikin hyviä molemmat ja myös skoda octavia, hyndai i40, nykyään ajan uudella mazda 6 farkulla ja on hyvä jos teknisesti vertaa edellämainittuihin niin onhan siinä selvästi nykyaikaisemmat moottorit ja ulkonäkö.(huom ei turpoa joka hajoo 150000 ja maksaa maltaita) en suosittele tsi enkä ekoboos koneita vaikka ne paperilla näyttääkin hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:52"]
olet jo varmaan auton valinnut mutta.. itselläni on ollut kumpikin hyviä molemmat ja myös skoda octavia, hyndai i40, nykyään ajan uudella mazda 6 farkulla ja on hyvä jos teknisesti vertaa edellämainittuihin niin onhan siinä selvästi nykyaikaisemmat moottorit ja ulkonäkö.(huom ei turpoa joka hajoo 150000 ja maksaa maltaita) en suosittele tsi enkä ekoboos koneita vaikka ne paperilla näyttääkin hyvältä.
[/quote]
Kiitos valaisusta, mutta en kysynyt menopeliä :D
Mä tykkään Apollosta. Siellä saa olla oma itsensä ja nauttia illasta. :)
LOL
30+ ja "meno" ei vaan jotenkin sovi yhteen :D
Eikös Dynamo ole sellainen hipsterimesta?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 18:48"]
LOL
30+ ja "meno" ei vaan jotenkin sovi yhteen :D
[/quote]
Voi kuule... vähänpä tiedät! ;)
Oliko siitä Venuksesta nyt mitään omakohtaista kokemusta kellään?
Venus on persoonaton ja kallis, kävijät melko nuoria.
Riippuu varmaan ihan omasta tyylistä. Apollossa käy päälle kolmekymppisiä(kin) ja ihan mukava tanssipaikka. Venuksessa ehkä vähän ikääntyneempiä...Börs taas täynnä parikymppisiä. Itse kuitenkin edelleen sinnikkäästi suosin Dynamoa (hipstereitä tai ei) mm. musiikin takia.
Aika nihkeästi on tarjontaa. Börs on väsähtänyt paikka. Tuosta Venuksesta en tiedä. Helsingin Apollo sopii +30-vuotiaille, tuo Turun ehkä, hmm... No, en itse menisi.
Jos me halutaan miehen kanssa mennä ulos "diskoon", me varataan suosiolla hotelli Helsingistä, Tallinnasta tai Tukholmasta ja suunnataan sinne viikonlopuksi. Turussa bailataan vain, kun on jotain klubikeikkoja tai yksityis-kutsuvierasbileitä, joita onneksi vuoteen osuu sen verran monta, että täyttää aika tehokkaasti biletystarpeen.
Seuraavaksi odotellaan innolla burleski-iltaa Klubilla.