Jääkaappisi sisältö?
Halutessasi saat kertoa ketkä asuu taloudessasi (lapsia? Kämppis?)
Kommentit (16)
Juuri olen lähdössä hakemaan täytettä.
Son Moro !
Zinc
Minä ja mies. Kanaa, kalkkunaa, voita, jogurttia, kasviksia, marjoja ja raejuustoa.
Nainen , yksin. Lonkero , 6 kaljaa , perunoita , varhaiskaali , leipää , cheddar- ja tav. juusto ,voileipäkinkkua , kalkkunaleikettä , kurkkua , tomaattia , kermaviiliä , kalkkunanakkeja , tav. nakkeja 3 pkt. , Soppaa 3 lautasta , itsetehtyä suolaispiirakkaa 2 , 3 pullavaa , 2 kiivikakkua , sipulia , munia , rasvaa , kermaa , juustoraastetta 2 pkt. Jopas onkin : D
Eilisen tonnarimunakkaan jämät. Munii. Kaalikääryleitä. Juusto, kinkku, fetapurkki. Mozzarellaa, kurkkua, tomaattia, salaattia, pikkupaprikoita. Perunoita ja porkkanoita. Kaks rahkapurkkia ja kahvikerma. Salaattikastike, ketsuppia, sinappia. Vichyy 3 litraa. Vesipullo. Pari smoothieta. Pari lidlin kasvonaamiota ja silmätipat.
Puolikas mustikkapiirakka, ketsuppia, mantelimaito, kurkkua, suippopaprikan puolikas, punasipuli, tomaattipikari, puolikas pieni Fanta, hillopurkki, 1 jogurtti, 2 purkkia flooraa, muutama peruna, kookosvesi, 2 suklaavanukasta, kasvipullia eiliseltä, omenasiiderietikkaa, maapähkinävoita hitunen jäljellä
Maitoa, maustekastikkeita, mansikkahilloa, naudan minuuttisuikaleita, jogurttia, fetajuustoa, perunoita, porkkanoita, kaalisalaattia, tofua, kurkkua, tomaattia, paprikaa, juustoa, oivariini, voi, rahkaa, jauhelihakastikkeen jämät, juustoraastetta, kinkkuleikkeleitä, kermaa, olutta, siideriä, munia ja smoothieta.
Asun yksin. Nuori nainen. Jääkaapissa on kauramaitoa (sellaista, joka sopii kahviin), soija- ja kauragurtteja, kaurakermoja, kasvisliemikuutioita, itse tehtyjä marjahilloja, suolasieniä ja mehuja, keitettyä tummaa makaronia, ketsuppi, tofumakkaraa, soijakastike, srirachaa, kurkku, perunoita, juoksevaa ja kiinteää kasvimargariinia ja pari limeä.
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin. Nuori nainen. Jääkaapissa on kauramaitoa (sellaista, joka sopii kahviin), soija- ja kauragurtteja, kaurakermoja, kasvisliemikuutioita, itse tehtyjä marjahilloja, suolasieniä ja mehuja, keitettyä tummaa makaronia, ketsuppi, tofumakkaraa, soijakastike, srirachaa, kurkku, perunoita, juoksevaa ja kiinteää kasvimargariinia ja pari limeä.
Miksi pidät kasvisliemikuutioita ja soijakastiketta jääkaapissa?
Muutama nakki, silliä, perunoita. Perunasalaatti, naudanlihaa. Sinappi, ketsuppi, tabasco, margariini ja kurkkumajoneesi. Muutama kananmuna. Maitoa. Sähkötupakan nesteitä. Sienitappeja. Pikahiivaa.
Yksinasuva nainen
Minä ja mies. Täynnä on ku turusen pyssy. Maitoa, erilaisia jugurtteja, piimää,perunoita, porkkanoita, kesäkurpitsa, kurkku, tomaatteja, ketsuppia, jaffaa, kivennäisvettä, mehuja, taloussuklaata, jauhelihaa, etikkaa, viinietikkaa, soijakastiketta, liemikuutioita, juustoa, balkaninmakkaraa, kalkkunaleikettä, halloumia, Molkosania, kananmunia, ruokakermaa, pippurikermaa, hilloja, omenasosetta, sinappia, voita, levitteitä, leivontamargariinia, muutama kantarelli, italiansalaatti, miehen vesipullo. Huh huh.
Lohipastaa, kumqvatteja, olutnakkeja, viinirypäleitä, tonnikalaaraejuustoa, amerikkalaista kurkkusalaattia, mustaherukkahilloa, mustikkahilloa, karjalanpiirakoita, mustikkapiirakkaa, koskenlaskijaa, mansikoita, vadelmia, mustikoita, speltti-kaura-rouhepuuroa, nalle suklaakaurajuoma, margariinia, oivariinia, helmitomaatteja, pepsiä, lihamakaronilaatikkoa, fanta mango, tomaattitonnikalaa, tyrnikiisseli, salsaa, vettä, maitoa, maple joe, mansikkakeittoa, vaniljajogurttia, vadelma-aprikoosijogurttia, mantelijuomaa, kreikkalaista jogurttia, mansikka-karviaismarja-sitruunaruoho-jogurttia, ranskalainen salaatinkastike, ketsuppia, sitruunarypsiöljyä, soijakastike, balsamicokastike, juokseva kasviöljyvalmiste, oltermanni, rypsiöljy, vitamiini smoothie, coca cola, appelsiini-ananas mehu, piltti, voita, suklaata, metsämarjakeitto, kalkkunaa, Marskin arinaruisleipää, vihreitä papuja, kurkkua, kauraleipää, sitruuna, paprika, salaattia, mandariineja, perunoita, maksamakkaraa, porkkanoita, kurkkuraastesalaatti, tortelloni, paksoi.
:D kolme aikuista.
Salaatinlehtiä ja voita taitaa olla.
En jaksa listata. Kaikennäköistä on.
Tällä hetkellä porkkanoita ja kananmunia. Taloudessa asun vain minä.