Jos pääministerin lapsi ei palaa päiväkotiin, miksi meidän muiden pitää riskeerata lapsemme?
Vaaditaan yhteiskunnalta turvallisia päiväkoteja, joissa lapset eivät voi altistua koronalle. Kaikki voitava on tehtävä, että päiväkodeissa ja kouluissa ei tapahdu enää yhtään korona-altistusta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Etsikääpä se turvallinen päiväkoti näinä aikoina?
Koronan lisäksi alkoi syysflunssat, sen jälkeen tulee tavanomainen kausi-influenssajuttu ja talvikuukausina taas joku flunssa.Samaa pyöritystä ollut aina, nyt vain korona kuorruttaa koko hommelin.
Ei tästä kukaan yksittäinen ihminen eikä mikään joukko voi olla missään vastuussa, sillä kukaan ei voi määräillä noita viruksia, jotka kiertävät ympäri maailmaa.
Tästä olen eri mieltä. Minut on kasvatettu niin, että sairaana ollaan kotona, ikinä en ole flunssaisena tai missään muussakaan taudissa ollut koulussa tai töissä. Virukset ovat fyysisiä objekteja, ja niitä voi kyllä määräillä, kyllähän nämä korona-rajoituksetkin ovat sen osoittaneet. Virus ei leviä ilman levittäjää.
Olen aina ihmetellyt flunssaisia ihmisiä töissä, kaupoissa, kouluissa. Jopa kyläilemään jotkut menevät iloisesti vaikka räkä valuu ja lämpöä on. Nämä ”mind over matter” -tyypit, jotka ajattelevat olevansa sankareita kun heitä ei mikään tauti haittaa, ovat itseasiassa vastuussa isosta osasta kiertäviä viruksia. Yksi ihminen pystyy levittämään omaa flunssaansa kymmenille. Tämänkin korona on todistanut.
Meillä ei olisi mitään huolta flunssista, jos ihmiset ottaisivat aidosti vastuun siitä että jos olo on sellainen että hengitysteissä on jokin virus, niin sitä virusta ei päästetä leviämään.
Minä pistin lapset takaisin päiväkotiin koska olen enemmän huolissani lasteni kehityksestä kuin koronasta mikä vaikuttaa olevan harmiton lapsille
Kuka muka on sanonut ettei pm lapsi palaisi päiväkotiin kun on parantunut? Ei missään niin ole Sanna väittänyt.
Etsikääpä se turvallinen päiväkoti näinä aikoina?
Koronan lisäksi alkoi syysflunssat, sen jälkeen tulee tavanomainen kausi-influenssajuttu ja talvikuukausina taas joku flunssa.
Samaa pyöritystä ollut aina, nyt vain korona kuorruttaa koko hommelin.
Ei tästä kukaan yksittäinen ihminen eikä mikään joukko voi olla missään vastuussa, sillä kukaan ei voi määräillä noita viruksia, jotka kiertävät ympäri maailmaa.