Mistä tulee tähän aikaan allergiaa?
Mä ajattelin jo lopettaa allergialääkkeet, koska ne väsyttävät. Nyt olen viikon - pari ollut tolkuttoman väsynyt. Aamuisin en jaksa tehdä oikein mitään, voin hyvin nukkua päikkärit ja silti nukun pitkät yöunet. Tälläinen väsymys aiheutuu yleensä jostain allergiasta, mutta mikä kukkii tähän aikaan?
Kommentit (6)
Ok. Kiitos. Onhan mulla jotain muitakin oireita ollut, mutta tää väsymys on aika kovaa. Voishan sitä tietysti kokeilla rautatablettien syömistäkin, mutta kiitos tuosta linkistä! Pistin sen suosikkeihin. =)
Heinien siitepölyt nyt ennätystasoa.
Heinälajeja on runsas kirjo, ja kukkivat pakkasiin asti. Harhaluulo pelkästä Timoteista heinäkuussa on pas...puhetta. Johan allergiatestilapussakin on ainakin 12 eri heinälajia, joista itse olen 4 jälle allerginen.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 12:34"]
Heinälajeja on runsas kirjo, ja kukkivat pakkasiin asti. Harhaluulo pelkästä Timoteista heinäkuussa on pas...puhetta. Johan allergiatestilapussakin on ainakin 12 eri heinälajia, joista itse olen 4 jälle allerginen.
[/quote]
4 jälle :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 12:34"]
[/quote]
4 jälle :)
[/quote]
eli neljäjälle :-)
Heinä ja pujo kukkivat vielä, mutta siis ovat jo hiipumaan päin. Jos näistä tulisi sinulle oireita, olisi oletettavaa, että ne olisivat tulleet jo aiemmin. Homeitiöitä on ilmassa myös etelässä:
http://aerobiologia.utu.fi/tiedotus/siitepolytiedote/