Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään Fuckbuddyä? Kuinka toimii käytännössä?

Vierailija
16.07.2006 |

Pystyykö suhteen pitämään ihan seksitasolla? Entä kuinka usein tapaatte ja millaisissa paikoissa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa tapaamme joko hänen tai minun luonani, toinen tulee aina luokseni. Toimiva järjestely ainakin, jos ei ole itse valmis mihinkään vakavampaan.

Vierailija
2/20 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi hyvin on toiminut, kunnes naiset ovat molemmat menneet ja rakastuneet niihin miehiinsä... En suosittele, pitkällä tähtäimellä nainen kuin nainen rakastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tuli kuvaan mustasukkaisuutta ja kaikenlaisia tunteita, joista ei ikinä puhuttu kun sen piti olla vain panemista.

Vierailija
4/20 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun moni fuckbuddy haluaa seksisuhdetta siksi, että pelkää läheistä ihmissuhdetta eikä oikein osaa diilata niiden kanssa, niin siinä menee vain hermo kun joutuu ääliöiden kanssa taajomaan

Vierailija
5/20 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en usko että mitään mustasukkaisuutta tms esiintyisi. Mutta pysyykö suhde vain seksisuhteena ja kuinka käytännössä onnistuu, jää nähtäväksi. Kiitos teille.

-ap-

Vierailija
6/20 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kerrot kai ainakin miehelles, että sulla on tällanen fuck buddy? Koska muutenhan sä olet petturi.

Vierailija
7/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, kun molemmat on varattuja tahoillaan. Ja molemmat saa seksiä kotonakin... eli fuckbuddyn kanssa vaan hurjia kiimasessioita pikaisina max tunnin tapaamisina. Thats easy.

Vierailija
8/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut vakipano 3 vuoden ajan. Alussa oli pientä ihastumista puolin ja toisin, mutta nyt vain pannaan =) Vitsinä sanotaan " kulta" . Paljon enemmän kuitenkin näitä " mä rakastan sun kiimap*llua" =)

Vierailija
9/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin keskimäärin kerran viikossa. Toimi hyvin, kunnes kumpikin rupes miettimään, että ryhdyttäiskö sittenkin seurustelemaan ja lopputulos oli se, että toinen halus, mutta toinen ei oikein osannut sanoa. Sen jälkeen hommaa jatkettiin, mutta kuukauden päästä sama asia otettiin esille. Siihen sitten päättyi koko fuckbuddy-touhu. Kyllä niitä tunteita on vaan vaikea pitää erossa...

Vierailija
10/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä juuri oli ideana. Eihän tässä muuta kun katsotaan mitä tuleman pitää. Kiva että hyviä kokemuksia löytyy.

-ap-

Vierailija
11/20 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat tahoillamme naimisissa ja periaatteessa fuckbuddeja. Hänelle näin varmaan onkin, vaikka hän aika omistushaluinen onkin. Minä taas olen auttamattoman rakastunut.

Vierailija
12/20 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet f-buddyja kaksi vuotta, kummatkin varattuja. aluksi oli pelissä kutkuttavaa ihastumista, mutta pelin säännöt ovat olleet aina selvät: vakiliittoja ei kyseenalaisteta. mies saattaisi olla valmis muutoksiinkin, minä en. olemme sen verran " aikuisia" (nelikymppisiä), ettei turhia unelmoida. seksi toimii loistavasti, ja tunteet ovat siinä määrin mukana, että voisin sanoa olevamme syvästi toisiimme kiintyneitä. mukava lisäsuola arkielämässä!

Vierailija
13/20 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olemme molemmat tahoillamme naimisissa ja periaatteessa fuckbuddeja. Hänelle näin varmaan onkin, vaikka hän aika omistushaluinen onkin. Minä taas olen auttamattoman rakastunut.

Eipä mies ole koskaan minullekaan muuta sanonut, mutta jossain sisällä olen kokoajan elätellyt haavekuvaa, että voisimme olla oikeasti yhdessä, perhe, yhteisiä lapsia...

Vierailija
14/20 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun molemmat on varattuja. mulla on ollut muutamia fuckbuddyja enkä ole kyllä rakastunut yhteenkään (pitemmänkään suhteen aikana). toki sitä kiintyy tiettyyn piirteeseen ihmisessä, mutta se on sitä hullaantumista, joka kyllä laimenee ajan mittaan. fuckbuddy on helppo " jättää" , kun alkaa kyllästyttää - molemminpuolin.

Vierailija
15/20 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä on ollut pientä ihastusta synkkinä hetkinä, kun ollut oikeen yksinäistä. Kun jommallakummalla on ollut suhteita tai tapailuja niin ollaan pidetty taukoja, pisimmillään vuos. Ei kunpikaan halunnut tapailla jos jotain muuta säpinää elämässä. En vois koskaan ketään pettää mutta en myöskään ole yhdellekkään tapaamistani miehitstä kertonut mun pienestä salaisuudesta. Joten ihan hyvin tuollainen toimii jos ei halua vakiintua tai ei ole varteen otettavaa ehdokasta elämässä. Kyllä jokainen seksiä kaipaa oli se sitten tunteetonta tai tunteellista.

N:25

Vierailija
16/20 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taustaa sen verran että olen eronnut, eikä tämäkään mies suhteessa, joten moralisoijilla ei sanottavaa:)

Meillä ehkä alkoi, minun puoleltani, pienellä ihastuksella, mutta pian huomasimme molemmat ettei meillä ole mitään yhteistä! Ikäeroa on jonkinverran ja elämäntilanne erilainen. Puheenaiheetkin kääntyvät äkkiä työpiireihin,jos olemme liian kauan yhdessä. MUTTA seksi on mahtavaa ja monipuolista. Parasta suuseksiäkin ikinä :)

Näemme joskus kerran viikossa, joskus kerran kuussa...miten nyt aikataulut sopii yhteen. Yleensä joko minun luonani tai duunipäivän ohessa autossa.

Vierailija
17/20 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halunnut hyvästä seksistä luopua (olen siis vapaa). Nyt kun tunteita toista kohtaan ei ole, seksi toimii ja mukana vain ja ainoastaan seksi!

Monesti jos käydään leffassa, siiderillä jne. se ei ole enää pelkästään fuckbuddy vaan jo jotain muuta.

Ilman tunteita pysyy seksi hyvänä ja pitkään, myös ilman ongelmia.

Vierailija
18/20 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ilman tunteita pysyy seksi hyvänä ja pitkään, myös ilman ongelmia.

Vierailija
19/20 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ratkaisu jos ei halua parisuhdetta juuri silloin. Ja tosiaan niinkuin N25 sanoi,haluthan ne on jokaisella ja ei minusta siinä mitään väärää jos ne tyydyttää fuckbuddyn kanssa,kunhan kumpikin selvillä " säännöistä" ...Niin,ja jos jotain kiinnostaa niin 017a vois löytyä kivalla naiselle 26v ;)

Vierailija
20/20 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä minä olen aivan ihastunut siihen mieheen! En voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä (hyvää sellaista!!) täysin tunteettomana. Molemmat olemme vapaita, hän haluaa pelkkää seksiä enkä minä voi valittaa. Välillä olen seurustellut ja silloin olemme pitäneet taukoa.

Kyllä se toimii jos säännöt on selvillä.

N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän