Jännä tunne erään miehen läheisyydessä
Työpaikalla olen välillä tekemisissä erään itseäni vanhemman miehen kanssa. Yhteiset juttuhetket ei kauaa kestä, eikä niitä ole läheskään päivittäin.
Kun menen tuon miehen lähelle keskustelemaan tulee tunne kuin meitä ympyröisi jokin "kenttä". Muuten kun vain olemme toistemme näköpiirissä, niin tuntuu kuin välillämme oikein kipinöisi.
Juttuhetken jälkeen jää aina sellainen hyvänolontunne.
Mitä nuo jännät tuntemukset oikein on? Tuskin molemminpuolisia.
Kommentit (37)
Mies on hyvännäköinen, ei siinä muuta.
Miten tuo nyt on "narsismia"? Olenko narsisti, kun olen kokenut tuollaisen tunteen parin ihmisen kanssa elämäni aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiselta kemia tuntuu. Siis se, että toinen vetää puoleensa kuin magneetti, eikä huomaa ympäristöä ollenkaan. Hyvin harvinainen kokemus, mutta erittäin mukava 😀
Niin mutta mistä sen tietää et se on molemminpuolista? Eihän kemia ole sitä, että on itse ihastunut/tykästynyt.
Voihan tuo äijä kokea tilanteen ihan vaan normaalina, mukavana juttuhetkenä.
Ei sitä tiedä varmuudella mistään. Joskus tuollaista koettuani olen miettinyt sitäkin, kokevatko kaikki ihmiset sen saman fiiliksen kyseisen ihmisen seurassa. Että onko siinä ihmisessä jokin asia, joka aiheuttaa muissakin kuin minussa sen jännän tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiselta kemia tuntuu. Siis se, että toinen vetää puoleensa kuin magneetti, eikä huomaa ympäristöä ollenkaan. Hyvin harvinainen kokemus, mutta erittäin mukava 😀
Niin mutta mistä sen tietää et se on molemminpuolista? Eihän kemia ole sitä, että on itse ihastunut/tykästynyt.
Voihan tuo äijä kokea tilanteen ihan vaan normaalina, mukavana juttuhetkenä.Ei sitä tiedä varmuudella mistään. Joskus tuollaista koettuani olen miettinyt sitäkin, kokevatko kaikki ihmiset sen saman fiiliksen kyseisen ihmisen seurassa. Että onko siinä ihmisessä jokin asia, joka aiheuttaa muissakin kuin minussa sen jännän tunteen.
Tuskin ainakaan kaikki muut. Oletko siis muutenkin viehättynyt hänestä vai mitä? Minullakin on yksi mies josta tulee tuollainen olo. Moni muu taas ei vaikuta pitävän hänestä ollenkaan mitä olen puheista kuullut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo äijä kokea tilanteen ihan vaan normaalina, mukavana juttuhetkenä.Ei sitä tiedä varmuudella mistään. Joskus tuollaista koettuani olen miettinyt sitäkin, kokevatko kaikki ihmiset sen saman fiiliksen kyseisen ihmisen seurassa. Että onko siinä ihmisessä jokin asia, joka aiheuttaa muissakin kuin minussa sen jännän tunteen.
Tuskin ainakaan kaikki muut. Oletko siis muutenkin viehättynyt hänestä vai mitä? Minullakin on yksi mies josta tulee tuollainen olo. Moni muu taas ei vaikuta pitävän hänestä ollenkaan mitä olen puheista kuullut...
Siis joo, tuohon kokemukseen liittyy yleensä jonkinlainen fyysinenkin viehätys. En ainakaan muista kokeeni tuota sellaista miestä kohtaan, joka ei omaan silmääni olisi hyvännäköinen. Toisaalta en koe tuota lähellekään kaikkien miesten kanssa, joita pidän hyvännäköisenä - en varmaan edes yhden sadasta.
Näin korona aikana se etänuolee sua.
Feronomit. Olen kaksi kertaa kohdannut sellaista tuntemattomien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sitten ihan ainutlaatuiset kemialliset viestiaineet tai sitten vaan tavallinen lukihäiriö.
Tänään näin miehen vain kauempaa. Ihme tunne vaan meinasi päästä jo siitäkin valloilleen.
Olemme molemmat vieläpä tahoillamme varattuja. Käsittämätöntä!
Niin ja kyseessä ei ole mikään komistus, vaan ihan tavis.
Vierailija kirjoitti:
J sinäkö siellä? ;)
Mikä J? Avaa nyt vähän.
Jotkut harvat ihmiset aiheuttavat värinöitä. Monille ihmisille. Miehellä on siis karismaa, jonka sinä aistit.
miksei naiset koskaan pysähdy miettimään kilttiä tunnetta miehen lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran tapaaminen siivouskomerossa.
Kiitos älkää, mun pitää saada otettua kärry ja aineet sieltä...
Siivooja
Naiset on ihan tunnetilojensa vietävissä. Ap. järki päähän nyt. Keksi elämääsi muuta kivaa sisältöä. T. M53
Vierailija kirjoitti:
Feronomit sanon minäkin. Nykyihminen on visuaalisesti painottunut, mutta itseasiassa hajuaistimukset ovat edelleen hyvin hallitsevia aivokuorella.
Järki on sitten se, mitä seuraavaksi käytät, ei tunne.
Voihan tuo äijä kokea tilanteen ihan vaan normaalina, mukavana juttuhetkenä.