Jännä tunne erään miehen läheisyydessä
Työpaikalla olen välillä tekemisissä erään itseäni vanhemman miehen kanssa. Yhteiset juttuhetket ei kauaa kestä, eikä niitä ole läheskään päivittäin.
Kun menen tuon miehen lähelle keskustelemaan tulee tunne kuin meitä ympyröisi jokin "kenttä". Muuten kun vain olemme toistemme näköpiirissä, niin tuntuu kuin välillämme oikein kipinöisi.
Juttuhetken jälkeen jää aina sellainen hyvänolontunne.
Mitä nuo jännät tuntemukset oikein on? Tuskin molemminpuolisia.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan narsistilta.
Se mieskö?
Se mies on varattu ja siksi niin rento sinun kanssa. Tuosta tulee sinun leikkikenttä.
Seuraavan kerran tapaaminen siivouskomerossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuossa narsissilta vaikuttaa??
Minulla on sama juttu, mutta nuorempaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuossa narsissilta vaikuttaa??
Ehkä tarkoitti narsissia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mieskö?
Eikun sinä.
Saatatte olla 5G-kenttien risteyskohdassa ja se vaikuttaa päähän?
Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivät henkilöt ja muut psykopaatit aiheuttavat toisissa usein tällaista jännää värinää. Ikävä kyllä se johtaa tosi usein siihen, että värinää kokenut kokee värinän ihastuksena, koska se tosiaan tuntuu sellaiselta samantyyppiseltä "kemialta" ja viettelevältä, helpolta "tuttuudelta" kuin päätä pahkaa rakastuminen.
Ap, ehkä sulla on kova kaipuu johonkin romanssiin ja ehkä pikkasen daddy issues myös. Kuvauksesi kohtaamisista ("voimakenttä") kuulostaa silti valitettavasti narsistin kohtaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mieskö?
Eikun sinä.
Hyvä tietää. En kylläkään ole ap.
Tiedän tuon fiiliksen! Erittäin harvoin se tulee mutta silloin kun tulee, sen huomaa väkisin. Eikä ole kyse siitä että olisin ihastunut, sillä joskus olen kokenut tuon ihmisen kanssa, jota en edes tunne. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, onko tuo fiilis molemminpuolinen.
Sellaiselta kemia tuntuu. Siis se, että toinen vetää puoleensa kuin magneetti, eikä huomaa ympäristöä ollenkaan. Hyvin harvinainen kokemus, mutta erittäin mukava 😀