Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä mä vaan treidailen matalapalkkaduunissa ja pidentelen ruokataukoa. Kun tietäisitte pomot mitkä rahat täällä vaan viuhuu! Buahahaa

Vierailija
19.08.2020 |

Kohta ehkä rohkenen irtisanoutua, jos tätä rataa kulkee.

Ei siinä mitään, työkaverit on kivoja, mutta kyllä se syö ihmistä raahautua aina työpaikalle.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatööri 😂 viron firma pystyyn.. välittäjänä joku nordnet on ihan paskimpia treidaajille. Ja siirry futuureihin..

Ite tienaan kymppi tonneja useimmat päivät

Oikein hyvä löytö on "amatööritreidaajalle" Nordnet.

Veikkaan,että leveällä asenteellasi tulee tappiopäivänä 5x voittopäiviä suuremmat tappiot ja voittosaldosi on +/-..😂

Mulla on sellanen juuri itselleni sopiva +288e päivävoittoa nyt. Mutta odotetaan nyt vielä hetki jos käppyrä tekisi päivähuiput ennen kuin kevennetään positio . Paljonko on muuten pääoman tuottoprosenttisi?

Mulla on +58,28%. Ympyröissä pyöritty huhtikuusta lähtien.

Ap

Jahas, bullmarkkinassa ollaan tienattu suunnilleen holdarin verran ja sitten luullaan olevansa mikäkin jim simons.

Kuten olet varmasti huomannut, indeksit ovat heitelleet kumpaankin suuntaan hyvin villisti. Moni on jäänyt rannalle ja polttanut pääomansa.

Ap

Huhtikuusta lähtien? Juu, ei. En tiedä mitä ihmeen käppyröitä katselet mutta aika tasaisen todella rajua nousua on ollut.

Eipä kannattaisi jättää sitä päiväduunia ihan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi